Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] geen inlog zonder FP

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 13:38
De FP is nu down, en daardoor lijk ik ook niet te kunnen inloggen op het forum. ;(

Als ik echter wil posten (als in hierover, hier en nu), dan mag ik wel gewoon inloggen (zie ik net :) ). Dus ik neem aan dat de login niet technisch gekoppeld is aan de FP.

Maar om nu steeds iets te moeten posten om daarna de besloten fora in te kunnen, als de FP down is (erg weinig gelukkig), lijkt me niet helemaal de bedoeling. |:(

Wellicht dat jullie hier iets aan willen doen. (of is de FP echt zo weinig down dat het niet de moeite is?)

[ Voor 0% gewijzigd door NomoDigger op 13-01-2009 11:13 . Reden: typo ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Het is enkel de aparte inlogpagina die op zich op de frontpage bevindt, maar doordat de Fp down is kan daar dus niet naar gelinkt worden.
Maar door te posten op het forum kun je wel aangeven ingelogd te blijven.

Wellicht is het beter om de inlogpagina uit de FP te halen en die apart zetten van de FP en forum. Dus als FP of forum down is, dat je wel gewoon zonder problemen kunt inloggen.
Al moet ik wel zeggen dat ik geen idee heb hoe dit nu eigenlijk geregeld is verder achter de schermen.

offtopic:
ik ondervond dit probleem ook

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 13-01-2009 11:18 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
Zo te zien waren er meer mensen maar beschouw men het niet als probleem ;)

[bug] Uitloggen niet mogelijk

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik ben niet de enige blijkbaar :)

Mother, will they like this song?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens