Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Customizen myReact

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:37
myReact is mijn standaard ingang op GoT. Handig om in één oogopslag alles te kunnen zien. Ik zou alleen meer willen kunnen customizen. Het liefst heb ik bijvoorbeeld mijn post history bovenaan, daaronder mijn bookmarks en daaronder een langere lijst active topics (die ik nu kort houd omdat ik anders zo ver moet scrollen naar mijn post history).

Misschien is het een idee om hier in de toekomst wat meer opties in te bouwen (als ik niet de enige ben die dit handig lijkt natuurlijk).

omniscale.nl

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 16:11
Nee, klinkt wel vet eigenlijk.... een soort mogelijkheid om dat ding te verbouwen. Ik zou bijvoorbeeld liever post history en dan active topics hebben.... :P

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Meer zoiets als de tracker op de frontpage en nu ook op het forum dat je je eigen content kunt slepen naar de positie die je wilt.

Verder zou ik graag meer dingen in mijn post history willen hebben dan de 10 die je nu maximaal kunt doen of zijn bovenstaande dingen al aan abonnementsleden voorbehouden?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

Nee, ook niet voor abbo's. Zolang het nog niet geimplementeerd is gebruik ik Platypus in combinatie met Greasemonkey voor dit. In Platypus kan je grafisch elementen wegknippen, verplaatsen, vergroten, etc.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:37
Zou inderdaad best een abo-feature kunnen worden.

omniscale.nl