Toon posts:

Internet op de TV: wanneer in Nederland?? (CES2009)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag dit weekend dit filmpje van de CES2009: http://www.dik.nl/channel/player/984/13453

Weet iemand op dit forum wanneer dit soort TV's naar Nederland komen? Vooral dat model van Samsung met de Yahoo! widgets erin ziet er erg cool uit. Ik wil graag TV kijken maar als er niets is spelen met YouTube filmpjes en weer gadgets tonen op het scherm terwijl ik TV aan het kijken ben.

Maar ik heb geen idee wanneer ik naar de Media Markt kan rennen om ze te bekijken / kopen. Weten jullie het??

:> Vicky

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-02 12:58

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dat kan al met een Popcornhour of iets dergelijks. Ik heb dat zelf liever dan dat yahoo/sony/etc bepaald wat goede content voor mij is.

offtopic:
(Wat is die vincent everts waanzinnig vervelend zeg)

Verwijderd

Topicstarter
Maar als het goed is gaat Samsung hiermee open source en kan je ook je eigen gadgets maken via Yahoo om op je TV te zetten. Dat lijkt me dan toch een open standaard...of sla ik de plank hier mis?

:> Vicky

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 11:10
Dit hebben ze in 1999/2000 al geprobeerd, o.a. Philips en UPC zijn hier mee bezig geweest. Er zijn er een stuk of wat uitgeleverd, maar niemand had interesse.

Geen idee waarom het nu zou gaan werken? Zo handig is het nu ook weer niet...

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Op de IFA zag ik NetTV van Philips. Dit is echter ook een gesloten systeem. Wel zijn NL en Duitsland de eerste landen voor NetTV! Maar wanneer dat dan is... http://www.broadbandtvnews.com/?p=7612

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Jiriki schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:40:
Dit hebben ze in 1999/2000 al geprobeerd, o.a. Philips en UPC zijn hier mee bezig geweest. Er zijn er een stuk of wat uitgeleverd, maar niemand had interesse.

Geen idee waarom het nu zou gaan werken? Zo handig is het nu ook weer niet...
De voornaamste reden van mislukken was destijds de resolutie van de CRT beeldbuizen. De weergave was bar slecht. Een tweede reden was het aanbod op internet. Er was weinig content voor het gehele gezin. YouTube en Yahoo maken het nu wel interessanter.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Pagina: 1