Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista 32 Bit] Videokaart koeler 100% slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wanneer ik mijn computer in slaapstand wil zetten gaat de koeler van mijn videokaart 100% toeren maken, wat volgens mij niet hoort bij een computer in slaapstand.
Ik heb mijn computer op hoge prestaties staan, en mijn computer gaat na 3 uur in slaapstand.
Alleen doet zich dan het probleem voort, ook bij het handmatig in slaapstand zetten van de computer resulteert in 100% toeren.
Wanneer ik heb uit slaapstand haal door het bewegen van mijn muis hoor ik wel mijn hardeschijf weer aan gaan dus die zijn wel uitgeschakeld.
Ik heb de nieuwste drivers van mijn videokaart ( xfx 8600 gts ) en heb ook de nieuwste chipset drivers van mijn moederboard geïnstalleerd ( misschien zat daar wat fout in ). Maar ook dit hielp niet.
Weet iemand wat het probleem is en wat ik zou kunnen proberen om het te verhelpen! ? Ik hoor het graag

Gz

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan met rivatuner profielen aanmaken, daarin kan je aankaarten op wat voor snelheid je ventilator moet draaien :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Maar staat hij dan wel echt in slaapstand? natuurlijk kan ik mijn fan uit zetten, maar er iets klopt er niet ;) Ik zou graag het probleem willen verhelpen en niet alleen dimmen :P, maar heel erg bedankt voor je reactie, ik zal sowieso even in rivatuner kijken.

• Vesper64
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Kijk ook even of er bios updates zijn voor dit probleem, mijn mobo had ook met dit soort dingen problemen.