Onbekende 2.5" HD aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:10

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Kent iemand deze aansluiting voor een 2.5" HD aansluiting ?
Het komt uit een video-opname unit (vermoedelijk van Sony) waar je deze HD zo in kunt steken. Het is mijn bedoeling om een aansluiting te maken dat ik hem zo kan uitlezen op de pc, zonder iedere keer het kastje open hoef te maken.

Mijn zoektocht op google leverde niets op, zal waarschijnlijk wel de verkeerde termen gebruiken... maar met "connections", "2.5" HD" en "sony" in allerlei combinatie's leverde niet veel op.

Afbeeldingslocatie: http://neonescio.viaisn.org/~gerard/IMG_1066a

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik denk dat het een VHDCI (scsi) connector is.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De connector is een custom connector maar lijkt op de 'omgekeerde' SCA2 connector. Echter wil je niet 'steeds' het kastje openen -> dan neem ik aan dat je hem al eens geopend hebt? Heb je ook gekeken welke disk er *in* zat? Want het kan hier zowel een SCA2 (dus SCSI) achtige aansluiting zijn, maar net zo goed een IDE aansluiting. Veel laptops gebruikten vroeger (tegenwoordig gelukkig minder en minder) nare omvormers tussen de fysieke schijf en de aansluiting in de laptop, dit zal hier niets anders zijn.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:10

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Stom van mij, om dat niet te vermelden :o Er zit een IDE hd in. Ik ga eens kijken of de 2 genoemde aansluitingen te pakken kan krijgen en of die passen.

[edit] Het lijkt erop dat dit een compleet custom aansluiting is, ik ga maar eens proberen met dubbelzijdig printplaatje proberen of dat wil passen, en dan maar geduldig met een multimeter de aansluitingen uitvogelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Caveman op 13-01-2009 11:12 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02 11:30

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Op (of in) de behuizing staat helemaal niks wat typeaanduiding etc?

This footer is intentionally left blank

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Op de Dell C6x0en C8x0 series zit er op de HDD een plugje geconnect, dat lijkt redelijk veel op het omgekeerde, misschien kun je daar wat mee.
Pagina: 1