raar is zo gek nog niet !
ja serieus het kon echt alleen implaats van je nummer kon je letters zenden dus :
kan je vanavond om 8.00 in de .... > heeft gebeld
volgens mij was het met isdn
kan je vanavond om 8.00 in de .... > heeft gebeld
volgens mij was het met isdn
raar is zo gek nog niet !
Verwijderd
Het lijkt me wel nuttig als het zou kunnen maaruh ik heb er nog nooooit van gehoord. /me heeft zelf ook geen isdn verbinding dussuh dan zal het zo-i-zo niet werken....
Maar ik ben benieuwd, misschien dat andere tweakers er ooit van gehoord hebben maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Anders had KPN er wel verschrikkelijk veel reclame voor gemaakt want die worden helemaal rijk van die sms-jes.. Man m'n beltegoed op m'n mobiele prepay telefoontje gaat sneller leeg door sms berichtjes dan door gewoon bellen.
Maar ik ben benieuwd, misschien dat andere tweakers er ooit van gehoord hebben maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Anders had KPN er wel verschrikkelijk veel reclame voor gemaakt want die worden helemaal rijk van die sms-jes.. Man m'n beltegoed op m'n mobiele prepay telefoontje gaat sneller leeg door sms berichtjes dan door gewoon bellen.
Via het D-kanaal van een isdn verbinding, waar de nummer weergave ook over gaat, kun je verschillende dingen doen via een aantal op internet te vinden tooltjes, o.a. chatten maar echt super gaat dat niet zover ik begreep van een paar klasgenoten een poos geleden. SMS zal misschien ook wel kunnen....
Ik zal het niet weten maar je kon er voor een tijdje terug over het d-kanaal gratis internetten.
Echt helemaal voor nop, alleen was het niet echt snel.
Echt helemaal voor nop, alleen was het niet echt snel.
Verwijderd
Je moet dan een ISDN kaart hebben die dat ondersteunt en een andere kant die dat ook heeft en een internet verbinding. het idee is dat je een 'caller id' meestuurt. Hier kun je 20-40 bytes in kwijt (max). en de andere kant moet 1 keer 'overgaan' om de data te ontvangen. Vergelijkbaar met een casema cable basic waar je als 1 van de 1000 mensen op zit te internetten dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()