Ik heb een eigen .com email die via Zoneedit.com wordt geforward naar mijn eigen xs4all email adres.
Dus: eigen@domijn.com > Zoneedit.com > xxxxx@x4all.nl. Gebruik het al jaren zonder enig probleem. Maar de laatste weken krijg ik steeds van vrienden te horen dat mijn email (.com) het niet meer doet.
Ze krijgen het volgende bericht:
host mail.zoneedit.com[216.75.30.240] said: 554 5.7.1 <eigen@domijn.com >: Relay access denied (in reply to RCPT TO command).
Via de helpdesk van Zoneedit.com krijg ik te horen dat mijn .com email niet bestaat of geen probleem kan vinden en dat het probleem niet bij hun ligt.
Xs4all kan mij ook niet helpen .
Weet iemand misschien een wat er aan de hand is?
En zo ja een oplossing voor me heeft?
Dus: eigen@domijn.com > Zoneedit.com > xxxxx@x4all.nl. Gebruik het al jaren zonder enig probleem. Maar de laatste weken krijg ik steeds van vrienden te horen dat mijn email (.com) het niet meer doet.
Ze krijgen het volgende bericht:
host mail.zoneedit.com[216.75.30.240] said: 554 5.7.1 <eigen@domijn.com >: Relay access denied (in reply to RCPT TO command).
Via de helpdesk van Zoneedit.com krijg ik te horen dat mijn .com email niet bestaat of geen probleem kan vinden en dat het probleem niet bij hun ligt.
Xs4all kan mij ook niet helpen .
Weet iemand misschien een wat er aan de hand is?
En zo ja een oplossing voor me heeft?
[ Voor 0% gewijzigd door ChiMan op 13-01-2009 13:20 . Reden: @xs4all.com moet @xs4all.nl zijn (natuurlijk) ]