• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-01 18:46
Ik heb A64info Versie 0.62 eens aan de praat gekregen onder Vista, hoe ik dat gedaan heb weet ik niet meer.
Het was volgens mij met een .BAT command.
Het "Add to Startup" knopje werkt niet onder Vista
Via een snelkoppeling of bat bestand werden de juiste geheugentimings van het filenaam.set bestand geladen.
Ik hoop dat ik in het juiste forum zit want het prograama wordt hier wel eens gebruikt.
alvast bedankt

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Wat is nu eigenlijk je vraag? Of wat wil je met dit topic bereiken? Want dat kan ik nog niet echt uitvogelen uit je post :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• pinojo123
A64info op laten starten via .bat of snelkoppeling en dan de juiste instellingen laden (die in .set zijn opgeslagen.)
Sorry als ik onduidelijk over kom.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
Ik zie nog steeds geen vraag - zelfs geen vraagteken.

Wat wil je hier nou mee bereiken? Je vraagt ons of je het beter via een batch bestand of via een shortcut kunt starten?

• pinojo123
Hoe kan ik A64info op laten starten via .bat of snelkoppeling en dan de juiste instellingen laden?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
Je kunt hem starten door in de installatie dir een .bat bestand aan te maken en daar het volgende in te zetten:

code:
1
START "" a64info.exe

Waarbij je dus de naam van je executable in moet vullen. Hoe je vervolgens de juiste instellingen laadt (?) weet ik niet, doet de executable dat niet zelf?

Maar waarom zou het werken met een batch bestand dan? Moet je de executable niet gewoon admin rechten geven? :)

• pinojo123
A64 laadt onder XP de juiste settings via een Add to startup knop.
Onder vista gaat dit niet vanwege UAC, en al geef je de rechten vista blijft het niet vertrouwen en laadt de settings dus niet.
Wat ik destijds gedaan heb was A64info laten opstarten via de taskmanager. info
Dit gebeurde dus via de bat of snelkoppeling, het commando om die settings te laden ben ik dus kwijt en kan ik nergens vinden op internet.

• pinojo123
Na een paar avonden klooien ben ik er toch nog achter gekomen.

"C:\A64Info\A64Info.exe" C:\A64Info\memory.set

Topic kan dus dicht.
Pagina: 1