Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

'Irish Coffee'? Tool met nutteloze meters en termen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren en dames,

Ik denk dat mijn vraag hier het beste thuis hoort.

Ik ben op zoek een een programmatje wat allemaal metertjes heeft, moeilijke termen uitslaat, net doet of hij heel erg druk is maar ondertussen niets doet. Ik heb het een paar jaar geleden gehad en het heette volgens mij Irish Coffee.

Ik heb al op google gezocht, ondertussen 200 verschillende recepten voor Irish coffee gevonden en na de 12e die ik uitgeprobeerd O-) heb de moed op gegeven. Mijn maag kon het niet meer aan >:)

Genoeg gekkigheid 8)7 , heeft 1 van jullie toevallig dat programmatje of weet iemand waar het te downloaden valt?

Greetz,

Martijn

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45
Waar zoek je dit voor?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik kan 'm zo snel ook even niet vinden, dus op zich is dit nog wel topicwaardig. Met games heeft het niet echt veel te maken, dus ik move dit maar even naar Client Software Algemeen :)

De titel heb ik ook maar wat duidelijker gemaakt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk bij een instelling en daar laat ik mijn laptop wel eens open staan als ik ergens anders bezig ben waar deze niet nodig is. Het is wel humor als er dan mensen voorbij lopen en het lijkt net of de laptop druk bezig is, soort van screensaver zeg maar!!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Pagina: 1