• Wharfedale
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08-2025
Excuses als ik het topic in het verkeerde subforum is gepost maar ik denk dat ze in dit subforum er het meeste van weten.

Sinds ik wegens ziekte eventjes thuis ga zitten wil ik graag wat dvdtjes en blu raytjes bezien. Het probleem is dat de videotheek in de buurt geen groot assortiment heeft (al zeker niet qua blu ray +- 15 :'( ) Daarom zou ik graag online huren omdat men daar veel keus heeft en eigenlijk wel zeer gemakkelijk is. Ik heb wat rondgezocht en ik heb 3 'onlinevideoverhuurwinkels' (wrs geen bestaand woord :) ) gevonden die verhuren aan mensen in Belgie namelijk moviemile, dvdpost en netfilm

Er heeft hier een topic met ervaringen over dvdpost rondgedwaald maar deze is al van 2005 dus al wat gedateerd. En op het internet is er niet veel informatie te vinden over deze materie. Dvdpost lijkt de beste te zijn qua assortiment maar het is ook de duurste en ik heb ergens gelezen dat ze vroeger niet al te goed waren.

Samengevat: Ik zoek een onlineverhuurdienst met groot assortiment aan dvds en bluray (dvdpost, moviemile, netfilm,...), aan belgie levert en natuurlijk een goede service heeft.

Ik zou daarom via deze weg willen vragen of er mensen met ervaringen over dvdpost, moviemile, netfilm of mss andere zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Wharfedale op 12-01-2009 16:10 ]