Ik heb een JVC camera, type Everio 5 megapixels met 40 gig harddisk.
Hiermee heb ik een probleem.
De bestanden hebben een MOD extentie maar in power DVD en in andere software krijg je de meest subtropische foutmeldingen,de meesten roepen dat het geen MOD file is.
Als je ze renamed naar MPG worden ze netjes afgespeeld in windows media player.
Alleen elk stukje opname is een apart MPG file.
Ik wil ze dus Joinen maar loop nu tegen een aantal problemen op.
In Brisoft MPG joiner krijg ik een foutmelding divide zero.
TMPGenc en dan MPGtools en joinen werkt,maar geen audio.
De files gewoon samenvoegen werkt ook maar dan klopt de tijd niet van de totale clip en stopt de player op de meest rare tijden.
Easy video joiner (doasier.org) joint 5 of 6 files maar geeft op een andere unsuported file format,terwijl dit gewoon met dezelfde instellingen is opgenomen op dezelfde tijd.
Nero recode ziet alles netjes maar op het moment van joinen krijg je: dit programma reageert niet en moet afgesloten worden.
G-Spot zegt MPG 2 VOB format.
Virtual Dubmod en Virtual Dub: unsupported file download proper encoder.
Nu kan ik nog wel 100 programma's downloaden en proberen,maar wie heeft hier ervaring mee en kan me verder helpen ?
Edit,oplossing:
Use Cyberlink Powerdirector:
Convert MOD files created by the JVC Everio by using CyberLink PowerDirector. CyberLink PowerDirector will allow the MOD files to be converted to MPG files through the following steps:
Open CyberLink PowerDirector (Duh)
Import the .MOD files that you want to convert to .MPG.
Add all of your .MOD files to the timeline (or) If you want to create individual .MPG files, add the .MOD files to the timeline individually.
Once your timeline is finalized, Click “Produce”
Now select Save to File
Finally Select .MPG and select the directory that you’d like your file stored to. Note that when converting multiple .MOD files, CyberLink PowerDirector will combine the .MOD files into a single .MPG file.
Hiermee heb ik een probleem.
De bestanden hebben een MOD extentie maar in power DVD en in andere software krijg je de meest subtropische foutmeldingen,de meesten roepen dat het geen MOD file is.
Als je ze renamed naar MPG worden ze netjes afgespeeld in windows media player.
Alleen elk stukje opname is een apart MPG file.
Ik wil ze dus Joinen maar loop nu tegen een aantal problemen op.
In Brisoft MPG joiner krijg ik een foutmelding divide zero.
TMPGenc en dan MPGtools en joinen werkt,maar geen audio.
De files gewoon samenvoegen werkt ook maar dan klopt de tijd niet van de totale clip en stopt de player op de meest rare tijden.
Easy video joiner (doasier.org) joint 5 of 6 files maar geeft op een andere unsuported file format,terwijl dit gewoon met dezelfde instellingen is opgenomen op dezelfde tijd.
Nero recode ziet alles netjes maar op het moment van joinen krijg je: dit programma reageert niet en moet afgesloten worden.
G-Spot zegt MPG 2 VOB format.
Virtual Dubmod en Virtual Dub: unsupported file download proper encoder.
Nu kan ik nog wel 100 programma's downloaden en proberen,maar wie heeft hier ervaring mee en kan me verder helpen ?
Edit,oplossing:
Use Cyberlink Powerdirector:
Convert MOD files created by the JVC Everio by using CyberLink PowerDirector. CyberLink PowerDirector will allow the MOD files to be converted to MPG files through the following steps:
Open CyberLink PowerDirector (Duh)
Import the .MOD files that you want to convert to .MPG.
Add all of your .MOD files to the timeline (or) If you want to create individual .MPG files, add the .MOD files to the timeline individually.
Once your timeline is finalized, Click “Produce”
Now select Save to File
Finally Select .MPG and select the directory that you’d like your file stored to. Note that when converting multiple .MOD files, CyberLink PowerDirector will combine the .MOD files into a single .MPG file.
[ Voor 23% gewijzigd door Nick39 op 12-01-2009 17:41 ]