Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afstandsbediening voor PowerCinema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik was op zoek naar een goede afstandbediening om te kunnen gebruiken met CyberLink PowerCinema.
Weet iemand van jullie een goede (en niet te dure:))

Ik wil er eentje die werkt via IR, omdat mijn pc boven staat, en mijn tv beneden, via deze transmitter kan ik het video-signaal doorzenden, maar ook IR-signalen stuur hij door mijn mijn pc.

Natuurlijk heb ik zelf al even gezocht, ik vond deze:
http://www.alternate.nl/h..._Remote_Control/-1060151/?

Maar ik weet niet of deze goed werkt met PowerCinema, en hij werkt niet via IR. Maar mss dat deze ook afstandbediening door de muren heen kan zenden naar boven?

Heeft iemand een goed idee / alternatief ? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 16:47

Joran

<3 natalee

Op de cyberlink website hebben ze het over deze remote control.

Als je wilt kan ik vanavond wel checken of mijn Philips MCE afstandsbediening met powercinema werkt?

Send me your gameboys

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:51

Koppensneller

winterrrrrr

Als het hetzelfde werkt als PowerDVD (en dat verwacht ik wel), kan ik alvast melden dat een standaard MCE remote gewoon voldoet :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties!

Werkt wel anders dan PowerDVD, omdat het een stuk uitgebreider is moet je ook kunnen switchen tussen folders enz.. en ik moet ermee kunnen TV-zappen, video's kijken, pauzeren enz, door foto's scrollen.. dus wel anders dan PowerDVD.

En hebben jullie het over deze: http://www.mycom.nl/Products/View/147512.aspx
Die vier kleurenknoppen wil ik wel graag erbij hebben namelijk.. daarmee werkt powercinema heel veel..

@Jorann: Als je zou willen checken voor mij of dat het werkt.. erg graag :D

Deze is tikkeltje goedkoper dan op hun site staat ong $30,- met verzendkosten..

Verwijderd

Topicstarter
heb trouwens Windows XP Pro.. mss dat dat nog uitmaakt?!

• Joran

Joran

<3 natalee

Volgens mij werkt de philips MCE-remote niet met Windows XP (misschien wel met windows XP mce?). Het is mij in ieder geval nooit gelukt.

Send me your gameboys

Verwijderd

Topicstarter
En wat denken jullie van deze?
http://www.alternate.nl/h..._Remote_Control/-1060151/

@Jorann: En heb je nog getest of het werkt met PowerCinema??

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
jorann schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:52:
Volgens mij werkt de philips MCE-remote niet met Windows XP (misschien wel met windows XP mce?). Het is mij in ieder geval nooit gelukt.
Nee de Vista MCE remote werkt niet met XP. Dat heb ik al meerdere malen getest en ondervonden, helaas :(...

• Joran

Joran

<3 natalee

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:03:

@Jorann: En heb je nog getest of het werkt met PowerCinema??
Helaas viel een van mijn harde schijven uit mijn raid-array eruit, herstel is bezig, dus ik kan het helaas pas vanavond doen :(

Send me your gameboys

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik wacht af..

Mss moet ik dan toch maar een keer gaan overstappen op vista... en dan gebruik gaan maken van vista media center.. mn pc is alleen gemaakt voor XP.. niet voor vista..

• Joran

Joran

<3 natalee

"gemaakt voor" zegt niet heel veel, maar betekent misschien wel dat je PC vista niet gaat trekken. Post anders je specs eens

Send me your gameboys

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je weten, is 2,5 jaar oud:

Intel Pentium Dualcore 3GHz
2 GB werkgeheugen (overclock modules, alleen nooit gaan overclocken :P)
Nvidia 7600GT videokaart

Wat is nog meer belangrijk?

• Joran

Joran

<3 natalee

Hey,

Heb powercinema gisteravond eindelijk kunnen testen en moet zeggen dat het prima werkt met een philips mce remote... onder vista dan, op winXP is de remote gewoon niet te installeren.

Je laptop: vista zal ws wel kunnen, maar dan zou ik wel een ultralight iso gebruiken.

Send me your gameboys

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het testen!

Ik heb mn pc een maand geleden nog helemaal geformateerd en geinstalleerd maar dan weer met XP..

Ik denk dat hij Vista toch wel moet trekken? 2gb werkgeheugen moet net voldoende zijn.. ik kan er evt nog twee bijkopen.. DDR2 is niet zo duur meer...

Moet alleen allemaal nieuwe drivers gaan zoeken dan, maar ja, dat hoort er bij dan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen de afstandsbediening van Sweex gekocht, bevalt me goed, en werkt goed.
pricewatch: Sweex Wireless Multimedia Remote Control (USB)

Topic mag worden gesloten.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:22:
Ik heb ondertussen de afstandsbediening van Sweex gekocht, bevalt me goed, en werkt goed.
pricewatch: Sweex Wireless Multimedia Remote Control (USB)

Topic mag worden gesloten.
Niet nodig, wellicht heeft iemand anders er nog wat aan en anders zakt het vanzelf wel weg. Overigens, de Streamzap afstandsbediening werkt er ook mee.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Pagina: 1