Hier is het vreemde probleem dat ik mijn Phenom 9850 niet hoger stabiel geclocked krijg dan 2.8ghz (2.5ghz stock) op mijne huidige bord DFI Lan party DK 790FXB-M2RSH.
Terwijl op mijn GA DQ6 ook met 790fx chip trok er weln stabiele 3ghz uit vlak voordat deze zijn leven gaf.
Gebruik Momenteel ArticFreezer64 als koeler
word ongeveer 56graden celcius
* Thermalthake tough power 1200w
* Xaser 6 Case
* Air cooling
* Ocz 4x1gb DDR2 9200 Reaper HPC (5-5-5-18)
* Sapphire HD 4870 ,512MB
CPU Multiplier:14x
verder loopt alles op default
Heb in de bios ACC maar weer uit gezet want als deze aan stond hadk problemen met stabieliteit,
+2%,+4% heb ik namelijk al geprobeerd.
voltage is overigens nog niet aangepast geweest omdat ik me daar nog niet aan waagde want het is ten slotte en black edition moest met overdrive te doen zijn.
Dit nieuwe plankje moet juist meer uit de phenom kunnen halen maar ik doe waarschijnlijk wat verkeerd,
iemand een id wat dit kan zijn ?
(verdere fotos van mijn airflow zullen nog volgen)
Terwijl op mijn GA DQ6 ook met 790fx chip trok er weln stabiele 3ghz uit vlak voordat deze zijn leven gaf.
Gebruik Momenteel ArticFreezer64 als koeler
word ongeveer 56graden celcius
* Thermalthake tough power 1200w
* Xaser 6 Case
* Air cooling
* Ocz 4x1gb DDR2 9200 Reaper HPC (5-5-5-18)
* Sapphire HD 4870 ,512MB
CPU Multiplier:14x
verder loopt alles op default
Heb in de bios ACC maar weer uit gezet want als deze aan stond hadk problemen met stabieliteit,
+2%,+4% heb ik namelijk al geprobeerd.
voltage is overigens nog niet aangepast geweest omdat ik me daar nog niet aan waagde want het is ten slotte en black edition moest met overdrive te doen zijn.
Dit nieuwe plankje moet juist meer uit de phenom kunnen halen maar ik doe waarschijnlijk wat verkeerd,
iemand een id wat dit kan zijn ?
(verdere fotos van mijn airflow zullen nog volgen)
[ Voor 44% gewijzigd door Kerhigh op 12-01-2009 12:17 ]