Ik ben door een kennis gevraagd om een offerte te maken voor het installeren van Windows Small Business Server 2008, en 15 werkstations met Vista. Daarbij komt dan nog de configuratie van een firewall om het netwerk te beveiligen, en uiteraard de configuratie van het hele feest (denk aan: fysieke plaatsing, bekabeling, UPS, active directory, Exchange 2007 met Outlook Web Access, configuratie van back-up naar tape, anti-virus op alle werkstations, policies voor de gebruikers en alles wat ik nog ben vergeten).
Ik schat in dat ik een week bezig ben, en ik wil er wel wat aan over houden. Werkt er iemand bij een bedrijf die dit soort dingen doet en die mij een hele grove schatting kan geven van wat je zou mogen vragen hiervoor?
Ik kan dit allemaal prima, maar heb dus geen ervaring met offreren en wil geen te hoog bedrag vragen, maar ik wil er wel wat aan over houden
Ontzettend bedankt voor jullie advies!
Ik schat in dat ik een week bezig ben, en ik wil er wel wat aan over houden. Werkt er iemand bij een bedrijf die dit soort dingen doet en die mij een hele grove schatting kan geven van wat je zou mogen vragen hiervoor?
Ik kan dit allemaal prima, maar heb dus geen ervaring met offreren en wil geen te hoog bedrag vragen, maar ik wil er wel wat aan over houden
Ontzettend bedankt voor jullie advies!