Ik heb bijna een jaar een LaCie 1TB schijf en die deed z'n werk altijd prima. Nu heb ik gisteren een Apple Time Capsule gehaald en dus moest de schijf even opnieuw geformatteerd worden (ATC snapt geen EXT2 filesysteem). Na wat gedoe heb ik de schijf als 1TB geformatteerd (FAT). Nadat de schijf een keer was uitgezet en weer is aangezet brandt er een rood lampje. De schijf wordt niet meer herkend. Ik heb het geprobeerd met een Windows PC en mijn MacBook, maar de schijf komt niet eens naar voren in de device manager.
Kent iemand dit probleem? Ik heb meerdere berichten gelezen van 'red light' op een LaCie, maar nergens een antwoord gevonden. Morgen maar even naar de winkel terug, want 15 januari wordt het schijfje een jaar oud.
Kent iemand dit probleem? Ik heb meerdere berichten gelezen van 'red light' op een LaCie, maar nergens een antwoord gevonden. Morgen maar even naar de winkel terug, want 15 januari wordt het schijfje een jaar oud.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.