Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen tweakers.net in IE?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik sta voor een raadsel. Ben eerder op de avond geinfecteerd geraakt door een beestje. Gelukkig merkte ik aan mijn PC dat ie wat trager werd en heb voordat ik gereboot heb de boel bekeken en de infectie een halt kunnen toeroepen voordat het systeem opnieuw geboot was. Heb nog even met meer tools gescanned en heb ook nog offline gescanned met kaspersky. Alles ey oké....

Kan ook alles behalve: op tweakers.net komen met internet explorer. Pagina kan niet weergegeven worden is de melding. Continue. En niet een time-out wachttijd maar echt direct, PAF -> pagina kan niet weergegeven worden. IE7 overigens...

Heb met SuperAntiSpyware al repairs uitgevoerd op de explorer en IE onderdelen, het hosts bestand is braaf leeg. En alles werkt: P2P, internet, ook surfen in IE maar tweakers.net niet meer. Alle andere browsers (firefox, safari, chrome) gaan wel braaf naar tweakers.net.

Netwerkinstellingen zijn ook goed allemaal, heb DNS geflushed, gereboot.

Help?! ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 23:02 ]

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11 20:34
Ik heb geen idee of het helpt, maar leeg je cache eens, en bekijk je internetopties beveiligings tab eens of daar wat raars tussenstaat :)

Je kan ook gewoon bij firefox blijven, maar ik neem aan dat je niet voor niks al die browsers draait ;)

[ Voor 27% gewijzigd door happyguppy op 11-01-2009 23:07 ]

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14
Offtopic: Ik zie het probleem niet 8)

Ontopic: Browser cache etc al geleegd?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Probeer eens een online virus scanner te draaien (bijvoorbeeld Housecall van Trendmicro). Als je deze niet kan draaien of nog geeneens op de site kan komen, betekent dit meestal dat je nog een virus hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, tnx voor de reacties :-)
Ik heb alles geprobeerd wat er tot nu toe tussenstaat behalve een online scan. Ik zal idd TMHC morgenochtend even aanzetten om Le Machine te laten nbevoelen van binnen en buiten...

Online scanners pakken alleen meestal lang niet alles, vandaar dat ik ff gewacht heb daarmee. Maar wat idd zo is, is dat ze dan veel hulpmidddelen blokkeren waarmee ze alsnog hun aanwezigheid tonen, true... ;-)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Post eens een hijackthis log :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Kijk.... dit was dus weer eens precies een kwestie van "vergeten te doen". WEL aan gedacht eerder op de avond dat ik na scan x nog even een HJTje moest draaien. En toen? Glad vergeten.
Er zaten wat unknown files in de Winsock LSP chain geladen (O17). Even de SAS Winsock LSP fixer eroverheen et voila, problem solved.

Thanks!! :) :$

Verwijderd

Topicstarter
Zo... nu IE het weer doet ga ik weer lekker met Safari op tweakers.net zitten ;)
Pagina: 1