Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben net de Zen V geinstalleerd. Bij het afspelen van muziek e.d. komen we erachter dat je de muziek niet kunt stopzetten, alleen op pauze. Nu zetten we de muziek op pauze en vervolgens of gewoon andere muziek aan of we zetten de Zen V uit.
De hele handleiding doorgelezen, maar hier niets over kunnen vinden.
Doen we het op deze manier juist, of toch niet?

Graag advies...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
JolandaJohn, welkom op GoT :)

Ik snap niet zo goed wat je nu eigenlijk wilt weten. Wat wil je precies goed doen, en waarom zou je het op deze manier fout doen? :) Overigens is het algemeen gesproken zo dat PMD's tegenwoordig geen fysieke stopknop meer hebben, maar een pauzeknop. Logisch ook, naar mijn mening.. waarom zou er nog een stopknop nodig zijn?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
Een stopknop zit er inderdaad niet op.

Wel kun je met het 'pedaaltje' naar links duwen, dan speelt het nummer ook gewoon opnieuw af. Verder zie ik niet wat voor meerwaarde een stopknop zou hebben boven een pauze knop - in beide gevallen stopt de muziek. Zoals ik hiervoor al zei kun je gewoon naar links duwen als je opnieuw wilt afspelen, daarvoor hoef je geen stopknop in de drukken en vervolgens weer op play te drukken ;)

Daarnaast kun je in je settings instellen dat het nummer waar je mee bezig was toen je hem uitzette weer opnieuw begint wanneer je je Zen aanzet. Standaard staat hij op 'resume' waardoor hij verder gaat waar jij gebleven bent.