Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DoubleClick's DFP

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Alvast een goede avond toegewenst!

Zijn er mensen die verstand/ervaring hebben met Dart for Publishers van Doubleclick?

Zoja, wie zou mij kunnen vertellen wat Doubleclick doet met "bad clicks". M.a.w. clicks veroorzaakt door Robots of click farms etc. Filtreert Doubleclick deze clicks zelf eruit voor de Publishers of moet de Publisher dit zelf doen. En als Doubleclick dit zelf doet, op basis waarvan (regels, standaarden) verwijderen ze bepaalde clicks?

Alvast bedankt voor de reactie.

Gr,
Ali

Verwijderd

Topicstarter
Hmm,

Ik moet zeggen: ik heb nog nooit zo lang hoeven te wachten op een reactie bij tweakers.net

Het kan zijn dat ik deze topic op de verkeerde plaats gepost heb, maar kan ook zijn dat niet veel mensen hier op tweakers van de online advertising world zijn!

gr,
Ali

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 14:26
Ik weet bijna zeker dat ie op de verkeerde plaats staat.

Verder is het niet toegestaan om binnen 24 te kicken. Ook groeten hoeft niet.

Antwoord op je vraag heb ik niet. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Realone op 11-01-2009 23:02 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je topic verkeerd staat, misschien dat je daarom zo weinig reacties krijgt :)

Kijk eens hier:
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Of anders hier:
Internetproviders en Hosting

Moet ik eerlijk toegeven dat ik niet weet waar dit precies zou moeten, dus kijk even rond.
(Gebruik de search om te kijken in welke subfora andere topics over Doubleclick of Adsense zitten :) )

Edit:
En inderdaad, niet kicken binnen 24 uur en groetjes hoeven niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 11-01-2009 23:04 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

't is inmiddels wel duidelijk dat Publisher uit het officepacket niets van doen heeft met Doubleclick en dat uit dit draadje weinig goeds meer kan komen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.