Wat doen jullie moeilijk

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 15:30
Ik hoor jullie altijd praten over betere koeling en meer van die shit, maar hebben jullie wel eens aan softwarematige koeling gedacht ????

Ik gebruik het proggie RAIN en die koelt mij proc (tb 900) idle van 38 naar 32

Ik moet er wel bij zeggen dat hij niet koelt als je b.v spellen met je comp aan het spelen bent maar zodra je stop koelt hij hem razend snel weer naar de 32

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik heb er niks aan.
}:O gaat voor alles! :)

Verwijderd

idd, dat soort dingen hebben toch geen zin als je je }:O aan hebt staan.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ja...al precies wat je zegt het koelt NIET tijdens het gebruik van spellen. En wat spelen wij tweakers |:( ...JUIST spellen.
ECHTE tweakers koelen voor het effect en voor het innerlijk (uiterlijk) van je pc.

Koeling moet werken op het moment dat je het nodig hebt, niet op het moment dat het te laat is. Je prockie gaat eraan als ie te heet wordt en presteerd beter als ie koeler is dus des te koeler hij is tijdens het gamen des te sneller en beter hij werkt |:(

En trouwens nog iets ik denk niet dat dat razendsnelle koelen van je cpu goed is voor hem. Ik weet haast wel bijna zeker dat een constante koeling en een constante temperatuur stijging en afname veel beter is voor je prockie.

Dus euh leuk bedacht maar betje onzinnige post al zeg ik het zelf.
Correct me if I'm wrong anybody
8-) The sun is shining and outside

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Rain werkt alleen als je proc idle is... met }:O dus inderdaad nooit... en als je proc te warm is (dus hij loopt vast op bepaalde momenten) heb je er toch helemaal niets aan dat ie in idle lagere temperatuur heeft... ik gebruikte 2 jaar geleden ook rain maar het heeft eigenlijk weinig zin... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
je doet je nickname iig eer aan ;)

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Op zondag 25 februari 2001 10:45 schreef marble het volgende:
je doet je nickname iig eer aan ;)
:+ LOL

Verwijderd

dat wou ik net zeggen :)

Verwijderd

Op zich is rain of de uitgebreide versie waterfall pro geen gek idee voor een computer die de hele dag idle staat te wezen. Ik gebruik mijn systeem overdag zakelijk, en werk dan voornamelijk met office en outlook enzo. Dan blijft je systeem de hele dag koeler. Voor een aantal tweakers kan dat best handig zijn. 't is jammer dat de topic starter een verkeerde toonzeting hanteert, waardoor je boodschap dus meteen niet meer aankomt. Alsof tweakers nog nooit van rain gehoord hebben. Ik heb nog wel een vraag: volgens mij werken die koelingsprogramma's niet met thunderbirds en durons. De ontwikkeling van deze progjes is ook voor een groot deel gestopt. Alleen cpu-idle heeft nu een versie voor TB en duron, maar dat loopt bij mij finaal mis. Het is ook nog in een testfase. Werkt het bij jou probleemloos, 10loser10?

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Wijs gezegd BoZzie !!!!! En nu ga ik slapen en mijn computer ook....uit dus dat ding !!!!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
wordt hier vaker gebruikt die
"verkeerde toonzetting"

toch raar eigenlijk dat je door op een bepaalde manier te typen, je je agressief of irritant kan laten voorkomen (of juist heel aardig, dom, weet ik het)

Verwijderd

Rain helpt wel. Toen ik nog geen koe draaide was dat wel handig. Maar tjah, daar heb je nu niks meer aan omdat mijn lieve }:O vaak aanstaat :)

[Edit: Typo]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 25 februari 2001 10:15 schreef 10loser10 het volgende:
Ik hoor jullie altijd praten over betere koeling en meer van die shit, maar hebben jullie wel eens aan softwarematige koeling gedacht ????

Ik gebruik het proggie RAIN en die koelt mij proc (tb 900) idle van 38 naar 32

Ik moet er wel bij zeggen dat hij niet koelt als je b.v spellen met je comp aan het spelen bent maar zodra je stop koelt hij hem razend snel weer naar de 32
Weet je wat nou het vreemde is... ik WIL m'n bak niet eens koelen alsie IDLE is.... (alsof hij vaak IDLE is 8-))
We willen die procjes juist koel hebben bij 100%-CPU-benutting....... |:(

Verwijderd

ik gebruik een proggie (&@#&*(# hoe heet ie ook al weer?)

maar daar werd ie wel een graad of 2 koeler van.. jaja... FULL-LOAD!!
wa anders.. da ding staat er niet voor niets he.. :P

• 10loser10
  • Laatst online: 13-08 15:30
Op maandag 26 februari 2001 00:28 schreef MegaJurk het volgende:
Wijs gezegd BoZzie !!!!! En nu ga ik slapen en mijn computer ook....uit dus dat ding !!!!
Bij mij werkt hij goed bij het instellen van het type proc kent hij de amd als een k6 maar veel van die instructies zijn toch het zelfde en hij koelt mijn proc goed dus ik blijf er bij.......

Verwijderd

Precies JIJ blijft erbij

WIJ dus niet want door onze lieve }:O heeft RAIN geen zin!!!

Verwijderd

Kom nou, je zet je bak toch niet aan om idle (idle??!?!?! wat is dat...) te laten draaien :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zondag 25 februari 2001 10:19 schreef Phreak het volgende:
Ik heb er niks aan.
}:O gaat voor alles! :)
Ik ben nu ook bezig om de }:O te installen...
(Ik had em nog niet, shame on me)

offtopic:
Hee Phreak, da's je 2000e post:D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oja, mocht iemand een 'RAIN'-achtig proggie zoeken voor linux:
Dat is niet nodig; zit standaard in de kernel.

Maar mijn PC is altijd zo druk bezig met rekenen (load averages van 3 zijn hier normaal) dat mijn CPU's de HLT-instructie volgens mij gewoon is vergeten ;)
Pagina: 1