Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RDP

Pagina: 1
Acties:

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 14:14
Als ik inlog op een machine in mijn netwerk dan kan ik daarmee alles doen, als ik mij nu afmeld dan komt de machine te staan in de modus om in te loggen.

Is het niet op de ene of andere manier mogelijk zodat ik in mijn server 2003 omgeving na het inloggen op een client via RDP en het daarna RDP sesie af te sluiten of beeindigen, en dat de machine dan voor de gebruiker weer automatisch inlogd in windows omgeving (de bureau blad?)

Ik wil namelijk niet dat hij komt met druk nu ctrl+alt+del om in te loggen.
na afmelden moet hij dat automatisch doen en de gebruiker die komt kan gelijk werken in windows.

hoop dat het duidelijk genoeg is :$

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, dat kan. Stel je IP is 172.19.3.20 op de server, dan log je in met mstsc /v:172.19.3.20 /console . Het /console moet je vervangen door /admin als je de nieuwste RDP cliënt hebt.

Vervolgens NIET je sessie afmelden als je "klaar" bent, maar met het kruisje bovenin sluiten. Als je dan de volgende keer inlogt neem je weer die sessie over :)

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:35:
Ja, dat kan. Stel je IP is 172.19.3.20 op de server, dan log je in met mstsc /v:172.19.3.20 /console . Het /console moet je vervangen door /admin als je de nieuwste RDP cliënt hebt.

Vervolgens NIET je sessie afmelden als je "klaar" bent, maar met het kruisje bovenin sluiten. Als je dan de volgende keer inlogt neem je weer die sessie over :)
Hij bedoelt als hij ingelogd is op een client pc , aanpassingen heb gedaan en daana uitlogt de gebruiker zich weer automagisch aanmeld .
Volgens mij kan dit niet .
Lijkt me ook niet handig.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ah, ja, zo kun je het ook zien..inderdaad wat logischer. Dan kan het niet nee :P