Word A3-document print staand in plaats van liggend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Ik heb hier een verslag op A3 formaat gemaakt in Word. Wanneer ik deze probeer te printen (naar pdf) krijg ik de melding dat delen van het document buiten de marges vallen. De pagina's van het verslag zijn liggend, en zo heb ik dat ook in Word aangegeven. Als ik dan doorga met printen is het resultaat een document met staande pagina's waarop steeds maar een deel van iedere pagina zichtbaar is. Bij de printerinstellingen heb ik het formaat op A3 gezet, en ook aangegeven dat er liggend geprint moet worden. Toch gaat dit mis.
Ik heb het ook al op andere computers geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

Wie biedt raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Hmm... Na heel veel klikken heb ik het opgelost.
Om onduidelijke redenen staat het papierformaat van het document op op liggend, maar toch niet. Als ik in Word 2007 bij de pagina-instelling-lineaal of hoe dat ding ook heet kijk, en dan klik op afdrukstand is liggend oranje, wat dus goed moet zijn. Als ik via de knop Formaat -> meer papierformaten naar de paginainstellingen ga, en dan kijk op het tabblad marges naar de afdrukstand dan staat deze op staand. Lekker logisch.. Deze aanpassen naar liggend en het probleem is opgelost :)