Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben ongeveer een half jaar in bezit van een Sony Ericsson W890i die mijn W810i heeft vervangen. Vind tot nu toe zijn voorganger nog altijd beter (foto's zijn uitvergroot scherper, geluid was beter etc.), maar hij heeft wel het voordeel dat de resolutie van het schermpje zelf beter is, en dat hij lekker makkelijk in je broekzak past.

Tot op heden kon ik er dus eigenlijk wel mee leven, maar het lijkt alsof de trilfunctie de laatste tijd zachter wordt oid. Ik mis ongeveer 90% van mijn gesprekken, en als ik al wat voel lijkt het net een kriebeltje. Het zoemende geluid van het trilmotortje die je normaal nog hoort is ook ver te zoeken, en ik irriteer mij er eigenlijk best wel aan. Natuurlijk zou ik hem op de geluidsmodus kunnen zetten, maar dit is ontzettend storend tijdens de colleges.

Ik vroeg me dus af of er een manier is om het toestel harder te laten trillen, want dit kan zo niet langer ?

(@ modjes: had de vraag ook in het W890i topic geplaatst, maar daar kwam geen reactie op)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

Nakebod

Nope.

Hmm, ik weet nog van vroeger, toen telefoons nog geen trilfunctie hadden, of iig lang niet standaard, dat er van die externe trildingen waren.
Die net zoals die "hippe" ledjes op je telefoon werken, door het telefoonsignaal op te vangen, binnen ~10 cm afstand ofzo.
Geen idee of ze nog bestaan, zo ja, dan zou zoiets een oplossing kunnen zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, zal daar eens op zoeken. Ken die stoeltjes met die ledjes nog wel van vroeger, maar ben benieuwd of ze nog bestaan. Zal ook nog eens naar de technische service bellen van SE, want volgens mij is er intern ook gewoon iets fout met dat toestel.