Hallo,
ik ben onlangs overgestapt naar Vista (32 bits) en krijg hier mijn 'MIDIPLUS jr' niet aan de praat:
Afbeelding
Ik heb al redelijk wat gegoogled en van alles en nog wat geprobeerd.
Volgens sommige sites wordt dit keyboard ondersteunt door Vista, andere sites geven alleen XP & Mac aan. Het is een vrij simpel apparaat. Onder XP waren er geen drivers nodig. Lijkt me dat dit apparaat het wel onder Vista moet doen.
Misschien handig om te weten, ik heb het volgende moederbord:
Intel DP45SG
Deze drivers gedownload: www.tahorng.com.tw/USB_MidiKb_V1.4e.rar
Installing
Failed
Ik denk niet dat Vista ze pakt want het apparaat staat weer op USB Composite Device... Driver wordt hierheen uitgepakt:
C:\Program Files\TaHorng\Midikeyboard\Driver
Geprobeerd deze handmatig te installeren (midikeyb.inf geselecteerd) en krijg:
Nog wat afbeeldingen, zoals het keyboard in XP (32 bits) wordt geïnstalleerd:
USB Audio Device
Drivers 1/2
Drivers 2/2
Het downloadcenter van Intel werkt weer. Heb net een INF update gedaan maar zit nog steeds met hetzelfde probleem. Nog meer suggesties?
ik ben onlangs overgestapt naar Vista (32 bits) en krijg hier mijn 'MIDIPLUS jr' niet aan de praat:
Afbeelding
Ik heb al redelijk wat gegoogled en van alles en nog wat geprobeerd.
Volgens sommige sites wordt dit keyboard ondersteunt door Vista, andere sites geven alleen XP & Mac aan. Het is een vrij simpel apparaat. Onder XP waren er geen drivers nodig. Lijkt me dat dit apparaat het wel onder Vista moet doen.
Misschien handig om te weten, ik heb het volgende moederbord:
Intel DP45SG
Deze drivers gedownload: www.tahorng.com.tw/USB_MidiKb_V1.4e.rar
Installing
Failed
Ik denk niet dat Vista ze pakt want het apparaat staat weer op USB Composite Device... Driver wordt hierheen uitgepakt:
C:\Program Files\TaHorng\Midikeyboard\Driver
Geprobeerd deze handmatig te installeren (midikeyb.inf geselecteerd) en krijg:
En kan vervolgens alleen op 'Ok' klikken. Als ik 'midikeyb.inf ' zo bekijk denk ik ook niet dat die gaat werken in Vista.The folder you specified doesn't contain a compatible software driver for your device. If the folder contains a driver, make sure it is design to work with Windows for 32-bit systems.
Nog wat afbeeldingen, zoals het keyboard in XP (32 bits) wordt geïnstalleerd:
USB Audio Device
Drivers 1/2
Drivers 2/2
Het downloadcenter van Intel werkt weer. Heb net een INF update gedaan maar zit nog steeds met hetzelfde probleem. Nog meer suggesties?
[ Voor 71% gewijzigd door dixon op 13-01-2009 15:38 ]
Wat een onzin..