Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WMC remote kapot?

Pagina: 1
Acties:

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Hey,

Ik zit sinds gister avond met een nogal vreemd probleem. Ik was dus een film aan het kijken op mijn htpc en mijn WMC remote lag zoals meestal ook op de bank. Alleen ik wou me voeten even ander neerleggen maar kwam dus op me remote terecht (niet enorm hard ofzo), en heb daarbij een knopje ingedrukt want ik ging opeens terug naar het mediaportal menu. Hoe dan ook, geen probleem zou je zeggen. Het vreemde is alleen, daarna werkte mijn hele remote niet meer!

De ontvanger werkt nog gewoon want met me tv remote gaat het ir lampje wel branden. Batterijen verwisselen heb ik al geprobeerd en ook de ontvanger op een andere pc aansluiten werkt niet. Normaal gaan er lampjes op de remote branden als je een knopje indrukt maar ook dat gebeurd niet.

Heeft iemand een idee of er misschien iets van een magische lock functie op dat ding zit? want het lijkt me sterk dat mijn voet me remote vermoord heeft (zeker omdat ie op het moment van neerkomen dus nog wel iets deed). Of misschien een ander idee om hem weer tot leven te wekken?

Artiest voorheen bekend als b3n666

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Volgens mij is dat het knopje stuk ik heb het zelfde nu met mijn MCE remote die al een dikke 2 jaar in gebruik is en de 'Play' knop werkt ook niet goed meer, zelfde symtonen.

- IR lampje op ontvanger gaat wel branden
- Gebeurt niks
- Soms doet hij het nog wel eens maar zelden.

Dus ik vermoed dat er een knopje stuk is.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:09

ByteDelight

Retro computing is alive!

Gelukkig worden ze geregeld aangeboden op V&A, in allerlei vormen, varierend van de originele waar 'Microsoft' op staat, tot versie die in een PC Card slot past ;)

En Fujitsu, HP en anderen hebben hun eigen versies met exact gelijke functionaliteit.

Ik heb er ook nog eentje liggen..... Dus...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Hamersma schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:16:
Volgens mij is dat het knopje stuk ik heb het zelfde nu met mijn MCE remote die al een dikke 2 jaar in gebruik is en de 'Play' knop werkt ook niet goed meer, zelfde symtonen.

- IR lampje op ontvanger gaat wel branden
- Gebeurt niks
- Soms doet hij het nog wel eens maar zelden.

Dus ik vermoed dat er een knopje stuk is.
Behalve dat, zoals ik in mijn post zei, geen enkel knopje meer werkt ;)
bverstee schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:22:
Gelukkig worden ze geregeld aangeboden op V&A, in allerlei vormen, varierend van de originele waar 'Microsoft' op staat, tot versie die in een PC Card slot past ;)

En Fujitsu, HP en anderen hebben hun eigen versies met exact gelijke functionaliteit.

Ik heb er ook nog eentje liggen..... Dus...
Ik heb je een PM gestuurd :) (als ie is aangekomen teminste, kon nergens een pm knop vinden dus heb je naam maar handmatig ingetikt).

Artiest voorheen bekend als b3n666