Toon posts:

Amd phenom X4 9550 2.20 GHz Quad Core goede deal?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb op het moment een pentium 4
3 Ghz
1 gb werkeheugen
250 Gb hdd
NVidea Geforce G200 LE (256 mb)

nou kreeg ik een aanbieding voor een computer en nou wil ik graag weten of het goedkoop is.
en of hij redelijk compleet is, qua eisen om een beetje mee te kunnnen draaien, ik gebruik hem voornamelijk voor internetten, downloaden, films/tv kijken en mailen.

het gaat om deze computer:
Amd phenom X4 9550 2.20 GHz Quad Core
4 Gb werkgeheugen
500 Gb Hdd
Samsung dvd brander 22x
10/100 Mbit lan netwerk
onboard 5.1 geluidskaart
64 in 1 kaartlezer
ATI HD4350 Silence 512 MB
aansluitingen: 2x ps/2 4x usb RS232 RJ45 parallele poort
kast: MS-Tech LC-09 400 watt voeding
RAID ondersteuning

de prijs is net iets minder dan 400 euro.
hij is zonder bsturingssysteem maar die heb ik zelf wel.

bijvoorbaadt dank.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:42
Uit je vorige topic:
GENETX schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:13:
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [BBG Aanschaf] Basissysteem januari 2009. Probeer eerst eens met behulp van pw.tweakers.net uit te zoeken of het systeem wel scherp geprijsd is. Daarnaast bevat de Best Buy Guide ook een basis systeem welke geschikt zou zijn voor jou doeleinden. Met behulp van benchmarks kun je zelf uitzoeken of het systeem wel vlot genoeg is en of er componenten zijn met een betere prijs/prestatie verhouding.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Het is dus niet de bedoeling om hier een los topic voor aan te maken!

Dit topic is gesloten.