[HELP] XP Drivers voor Packard Bell EasyNote?

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hallo,

Ik ben van plan een EasyNote BG45-U-041 te kopen van Packard Bell.
Ik gebruik liever XP dus wil deze er dan ook opzetten, maar nu stuit ik op een probleem. Op de site van Packard Bell (linkje) staan de drivers van de laptop, alleen zijn deze grotendeels alleen voor Windows Vista! Weet iemand een manier om aan drivers te komen die voor XP zijn? Of zijn de Vista drivers ook voor XP te gebruiken?

Verder kan ik ook de Packard Bell Easynote BG47-U-010 kopen, die volgens mij gewoon het zelfde is. maar hiervan is geen link te vinden op de site van Packard Bell! Er staan alleen maar twee modellen van de BG serie, terwijl er volgens Tweakers 4 verschillende modellen zijn.

Wat nu! Hulp word erg gewaardeerd :)

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 08:17
De videokaart is gewoon van ati, de betreffende driver valt dus gewoon te downloaden van de site van amd.. Verder zal XP de hardware zelf wel herkennen, en als je nog drivers nodig hebt is het een kwestie van even googlen naar dat specifieke device :) .

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Driver vragen horen dan ook niet thuis op GoT. Ze zijn er of ze zijn er niet. GoT is geen helpdesk om je te helpen zoeken naar drivers. De meeste drivers zijn gewoon te downloaden op de website van de fabrikant van je onderdelen zoals videokaart of geluidskaart (vaak realtek). Daarnaast kent Windows ook heel wat drivers, al dan niet via Windows Update.

Zoek dus met google naar de drivers. Een andere tip is, mocht je toch ergens vastlopen, om met apparaatbeheer te kijken welke DEV_ID's je onderdelen hebben en daar op te googlen. Meer info over DEV_ID's en hoe deze te vinden kun je eveneens wel vinden op het web.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.