Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

adobe CS4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst adobe CS4 master collection gedownload, toen ik de setup starte begon hij het balkje te laden en gaf toen dit:
Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/773/screenievl4.jpg

ik moet eerlijk zijn dat ik geen idee heb wat te doen nu.
Ik al men registry cleaner laten lopen, hielp niets.
als iemand anders dit probleem ook al gehad en/of hier een oplossing voor weet laat hier dan iets weten aub.

dank bij voorbaat

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
heb je adobe cs4 wel eens eerder op je pc gehad? zoja installeer Adobe CS4 Clean Script

zo nee, dan zal ik het niet weten:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:39:
ik moet eerlijk zijn dat ik geen idee heb wat te doen nu.
Advies uit de foutmelding opvolgen? :*)

Verwijderd

Topicstarter
tom.keim schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:44:
heb je adobe cs4 wel eens eerder op je pc gehad? zoja installeer Adobe CS4 Clean Script

zo nee, dan zal ik het niet weten:)
ja ik heb het eerder op men pc gehad , ik zal het dadelijk eens problemen en ik laat dan hier wel iets weten of het al dan niets gelukt is.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien moet je CS4 gewoon legaal kopen? En dan even contact opnemen met Adobe als het nog niet lukt.

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:50
Noork schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:55:
Misschien moet je CS4 gewoon legaal kopen? En dan even contact opnemen met Adobe als het nog niet lukt.
Het zou kunnen dat de TS Adobe CS4 heeft gekocht. Adobe biedt ook een optie om software te downloaden (na betaling natuurlijk :)

[ Voor 0% gewijzigd door Martensupport op 11-01-2009 17:00 . Reden: typo ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:58
Martensupport schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:59:
[...]

Het zou kunnen dat de TS Adobe CS4 heeft gekocht. Adobe biedt ook een optie om software te downloaden (na betaling natuurlijk :)
Iets zegt me dat een 17-jarige niet zo'n pakket legaal aanschaft B)

Gewoon even kopen dus :)

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Martensupport schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:59:
[...]

ook al voor betaling hoor ;) maar zonder betaling kun je hem maar 30 dagen gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:01:
[...]

Iets zegt me dat een 17-jarige niet zo'n pakket legaal aanschaft B)

Gewoon even kopen dus :)
een pakket kopen die 3 maal zo duur is als mijn pc en dan tot de conclusie komen dat het nog steeds niet werkt aangezien het identiek dezelfde files zijn als diegene die ik heb gedownload van de site van adobe. nee dank u

--> pc rebooten hierna en nog eens proberen installeren

edit: hij is nu bezig met installeren, is al een vooruitgang :) nu hopen dat ie verder alles ook goed doet.

bedankt tom.keim :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 17:31 ]

Pagina: 1