Hallo ik vroeg me af of er Coaxkabel modems bestaan in europa die een router hebben ingebouwd, ik wil namelijk een PS3 en Computer bijde aansluiten op een kabel modem , maar nu heb ik gezocht op het net , maar er zijn bijna geen modems te vinden die 2 of meerdere internetaansliutingen hebben, dus naast zo een modem moet ik ook persee weer een router of switch bij koopen om 2 dingen aan te kunnen sliuten, waarom worden er niet 2 of 3 aansliutingen gemaakt op die modems is dat niet een beetje vreemd? , maar goed ik weet ook dat er draadloos is maar ook dat is weer vrij complex en ben er persoonlijk niet zo fan van en ook die zijn voor coaxmodems vrij zeldzaam in nederland het is dan bijna altijd met een router erbij die het omzet in draadloos, dus heb nu de hele dag al af zitten speuren en heb dit kunnen vinden http://www.netgear.com/Pr...x?detail=Related+Products
Maar die is nergens in nederland te koop en als je die in US besteld krijg je weer een andere spannings net...zucht, dus nu moet ik 2 lelijke stroomvretende kasjes plaatsen aleen daarvoor...ik weet vrij veel van computers , maar dat netwerken enzo vind ik echt niet doordacht. met z'n routers switches modems...ik weet niet meer wat ik nu moet doen.
Maar die is nergens in nederland te koop en als je die in US besteld krijg je weer een andere spannings net...zucht, dus nu moet ik 2 lelijke stroomvretende kasjes plaatsen aleen daarvoor...ik weet vrij veel van computers , maar dat netwerken enzo vind ik echt niet doordacht. met z'n routers switches modems...ik weet niet meer wat ik nu moet doen.