Samsung 2343BW installeren

Pagina: 1
Acties:

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-05 10:12
Hallo,

ik heb net een nieuwe Samsung lcd scherm gekocht voor mijn pc (de 2343BW). Ik heb alleen het gevoel dat hij nog niet helemaal goed is ingestelt. Er zijn namelijk twee dingen;

1. Waarom wordt mijn scherm (DVI) niet direct herkent (nieuwe hardware gevonden, mijn vorige schermen wel allemaal) na driver installatie zegt hij wel geinstalleerd te zijn (32bits). Maar het beeld is volgens mij nog niet heleemaal goed. Bijvoorbeeld met de overgang naar andere websites schiet er een witte streep door het scherm.

2. En zijn er ook x64 drivers hier voor, verder ook Samsung magictune voor XP X64 zoek ik want ik draai XP X64.

Op de Samsung site kon ik geen XP x64 drivers vinden namelijk.

Verder blijft er vaak zodra ik een filmpje kijk en deze versleep, blijft het filmpje doorgaan in een soort schaduw door gaan op de plek waar hij eerst stond.

Mijn videokaart: 7600GT xxx XFX (edit: met de nieuwste drivers)

Ik denk toch dat het nog niet goed is ingestelt of het een driverprobleem is.. Iemand een idee?

Alvast bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door van D op 11-01-2009 14:56 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn scherm (Acer 22 inch) wordt ook niet gedetecteerd met "nieuwe hardware gevonden". Volgens mij is het ook helemaal niet nodig om een driver voor je beeldscherm te installeren.

Ik denk dat je probleem van doorgaande video/lagging een andere oorzaak heeft.

• extraordinare
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 06:24
Noork schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:45:
Mijn scherm (Acer 22 inch) wordt ook niet gedetecteerd met "nieuwe hardware gevonden". Volgens mij is het ook helemaal niet nodig om een driver voor je beeldscherm te installeren.

Ik denk dat je probleem van doorgaande video/lagging een andere oorzaak heeft.
Agreed, misschien ouder videokaart drivers?

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-05 10:12
extraordinare schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:46:
[...]

Agreed, misschien ouder videokaart drivers?
Had ik niet vermeld in mij post maar, heb de nieuwste geinstalleerd.