Na 't downloaden en lange wachten op de key, wilde ik vandaag dan toch maar 's Windows 7 installeren.
Ik downloadde de 64-bits versie zaterdachtochtend (versie 7000 m.a.w.)
Na 't branden van de ISO op 'n DVD, liet ik'm opstarten en na 't geanimeerde windows-scherm, krijg ik enkel een lichtblauw scherm te zien met rechtsonderin de tekst 'for evaluation purposes only' en 'version 7000' of iets in die aard.
Verder dan dat gaat ie niet vrees'k (de cursor reageert wel nog op de muis).
Specs van de PC:
Asus p5w dh deluxe
Intel E6600
2gb Kingston ram
Nvidia 7600GS
2x WD 250GB hd's
LG dvd-writer
Ik veranderde in het bios al de memory remap setting (stond uit, omdat m'n xp 32-bits is), maar dit verandert niks.
Kan iemand helpen?
<edit> Heb nu in het bios ook de netwerkverbindingen en 1394 uitgeschakeld, no joy...
Ik downloadde de 64-bits versie zaterdachtochtend (versie 7000 m.a.w.)
Na 't branden van de ISO op 'n DVD, liet ik'm opstarten en na 't geanimeerde windows-scherm, krijg ik enkel een lichtblauw scherm te zien met rechtsonderin de tekst 'for evaluation purposes only' en 'version 7000' of iets in die aard.
Verder dan dat gaat ie niet vrees'k (de cursor reageert wel nog op de muis).
Specs van de PC:
Asus p5w dh deluxe
Intel E6600
2gb Kingston ram
Nvidia 7600GS
2x WD 250GB hd's
LG dvd-writer
Ik veranderde in het bios al de memory remap setting (stond uit, omdat m'n xp 32-bits is), maar dit verandert niks.
Kan iemand helpen?
<edit> Heb nu in het bios ook de netwerkverbindingen en 1394 uitgeschakeld, no joy...
[ Voor 5% gewijzigd door Church of Noise op 11-01-2009 16:08 . Reden: Verdere pogingen... ]