Foute resoluties bij laptops?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 13:43
Hier wil ik graag op inhaken.

Ik zelf ben aan het orienteren op een laptop met 1920*1200 resolutie. Als ik daarop ga zoeken krijg ik ook laptops te zien waarbij er staat dat die een schermresolutie hebben van 1920*1200 maar die dat in de praktijk niet hebben zoals de nieuwe Acers die tegenwoordig vrijwel alleen met een schermverhouding worden geleverd van 16:9 (en dus een resolutie van 1920*1080). Al een paar keer een verbetering in de specificaties aangebracht. Helaas nog altijd zonder resultaat. Niemand die daar oog voor heeft?

http://tweakers.net/price...02=&i437=&a437=&x=20&y=10

[ Voor 12% gewijzigd door cc12 op 09-01-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien ik totaal niet inzie hoe deze opmerking in haakt op de vraag die Busmaster stelt in zijn topic Richtlijnen voor productspecificaties? heb ik je post maar even verplaatst naar een eigen topic. Graag in het vervolg niet meer iemand anders zijn topic kapen met een behoorlijk ongerelateerde vraag ;)

Als je inderdaad via het meldpunt deze problemen hebt gemeld, dan zou ik zo één, twee, drie ook niet weten waarom daar niets mee is gedaan. Wellicht doordat Acer de schermen WUXGA+ noemt en daardoor de resolutie verward wordt met de WUXGA 1920x1200 resolutie, in plaats van de correcte 1920x1080 resolutie. Maar misschien dat een van mijn collega's zich de betreffende melding nog herinnert en hier meer over kan vertellen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr