Toon posts:

Goede multimedia laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

Verwijderd

Topicstarter
Haay!

Ik ben op zoek naar een betaalbare laptop, ik zal hem voornamelijk gebruiken voor school, muziek, fotobewerking [photoshop etc.] en ik game ook regelmatig: simpelweg de Sims. Ik doe vaak veel dingen tegelijk op de computer, dus dat moet 'ie wel aankunnen. Ik heb echter niet echt veel verstand van computers/laptops en zit ook nog is gebonden aan een budget van zo'n 800 euro. Het liefst ga ik daar wat onder zitten.

Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar veel geheugen kan wel is handig zijn. Ik maak véél foto's en daarnaast haal ik ook nog veel afbeeldingen van het internet om ze te bewerken - waar ik dus weer bepaalde programma's voor nodig heb. Ook heb ik veel muziek op de computer staan, bestanden voor school [dat neemt niet veel ruimte in opzich], bestanden voor mijn site en dus de Sims2/de sims dierenverhalen. Ik heb maar één kleine uitbreiding daarvoor en ben niet van plan er heel veel bij te kopen ofzo. Voor de Sims is een goede videokaart dus denk ik ook wel handig. Ik zit veel achter de computer. Maar zoals ik al zei: ik heb er niet veel verstand van.

Dus kort gezegd : ik gebruik het veel voor multimedia en school. Mijn budget is 800 euro of minder.

Mijn vraag is dus: Wat is een goede en betaalbare laptop hiervoor?
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen. In ieder geval alvast bedankt!

xoxo

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:58:
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Je kunt het beste beginnen bij het [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht, daarin staan een hele stapel notebooks voor verschillende budgetten in :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid *updated!* en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door.

Je kan advies vragen in [NBBG] Allround Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.