Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb eind 2008 (weet niet meer precies wanneer) mijn Vodafone abbo opgezegd omdat ik toen zo nodig een iPhone moest hebben. Later wilde ik dit niet meer, en heb ik in een T For Telecom mijn abbo laten omzetten naar Hi (dat was in september 2008 en zou op 10 januari 2009 ingaan). Heb toen de Samsung F480 genomen. Daar was ik niet blij mee, dus die heb ik verkocht en een SE k800i gekocht (kpn gelockt). Want ik zou Hi krijgen, dus dat kwam goed uit.

Gister, 10 januari, zou het overgezet moeten zijn. Mijn nieuwe abbo van Hi ingaan, met nummerbehoud. Nou was dat eerst niet goed gegaan vanwege verkeerd adres, zou daarover binnen 7 dagen contact moeten opnemen, en dan zou het alsnog goed worden gemaakt. Dus ik dat gedaan.

Nou gister de hele dag geprobeerd of ik nog met mijn Vodafone sim kon bellen en ja hoor, zelfs vandaag nog geprobeerd en kon gewoon nog bellen.
Ook mijn Hi doet het uiteraard, maar daar zit dus een ander nummer in.

Wat is er mis gegaan? En kan ik alsnog nummerbehoud krijgen?

Ik heb een jaar geleden ook van abbo gewisseld, en toen ging het wel goed. Toen kon ik 's morgens nog smsen en 's middags inene niet meer (op 10 januari). En toen stond mijn nummer op het nieuwe kaartje.

Samsung Galaxy Note 3

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-11 22:21
Geen brief gehad met wanneer je nummer wordt geporteerd? Die stuurt Hi je volgens mij namelijk standaard.

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
MikeN schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:00:
Geen brief gehad met wanneer je nummer wordt geporteerd? Die stuurt Hi je volgens mij namelijk standaard.
Hmm kan best :P, maar het is een chaos bij mij thuis, badkamer en deel van mijn slaapkamer word verbouwd. Heb aantal dingen moeten verhuizen naar andere plaats, niks is zo meer te vinden. :|

Samsung Galaxy Note 3

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Hi stuurt inderdaad een brief met informatie over het nummerbehoud en (ik geloof) ook een precieze datum waarop het nummer wordt overgezet. Het zou kunnen dat het proces wat vertraging heeft opgelopen, bijvoorbeeld vanwege dat adres.

Je zou ook even contact op kunnen nemen met de klantenservice van Hi (0612001200 vanaf een vaste lijn) en vragen of zij iets over je nummerbehoud kunnen opzoeken, danwel een datum geven :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Deze vraag kun je het best aan de klantenservice voorleggen ipv aan ons. De klantenservice is precies voor dit soort vragen bedoeld.

Dit topic is gesloten.