Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
De Sennheiser HD800 komt/is op de markt.Als ik de paar recensies(headfi.org)mag geloven is dit bijna het audio nirvana.
Ben zelf bezitter van de HD650 samen met een behoorlijke buizenversterker.Mijn portemonnee begon te branden,maar nadat ik de retailprijs las werd het meteen een stuk minder...
$1400 is natuurlijk een klap geld.
Wie denkt erover om er eentje aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Ik denk er effe over na :')
Over audiopsyche gesproken, in de review komt het op het volgende neer;
Upgrade van 600 naar 650 was minimaal, want hij zag er het zelfde uit. Upgrade van 650 naar 800 is
AMEEEEEZING want hij is opnieuw onworpen en ziet er comleet anders uit.

Je kan hier eigenlijk geen commentaar op geven, dit soort subjectieve reviews heb je geen reet aan. Gewoon een gemeten SPL/Frequenty chart laten zien. Strakke lijn van begin tot eind, super ding. Geen strakke lijn, nogsteeds voor verbetering vatbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb zelf de HD650, en zie net echt in waarom ik zou upgraden.

Het prijsverschil is ook waaaay te groot, zelfs als ik 1000E reken (en dat is optimistisch).
Nee dus.

Als ik er al geen zou hebben zou ik erover willen denken.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mocht je de HD650 van de hand doen heb ik mssn wel intresse. :D

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Da_maniaC schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:55:
Mocht je de HD650 van de hand doen heb ik mssn wel intresse. :D
Check de "for sale"sectie van head-fi.org.
Komen gegarandeerd flink wat HD650's in de verkoop daar nu de HD800 eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

offtopic:
Daarom, die is trouwens ook enorm in prijs gedaald.
Heb er destijds 550E voor betaald, en baal nu dat hij de helft kost.

Heb er trouwens al jaren erg veel lol van. Hij heeft wel een nette headamp nodig trouwens, maar dat is hier ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Alsof de HD800 nog niet goed genoeg is,heeft StefanAudioArt een gebalanceerde kabel gemaakt.
Ik durf de prijs niet te vermelden.Kijk maar als je durft:
http://stefanaudioart.com...eadphones%20BALANCED.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:37

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

The conductive surface consists of a new proprietary copper material which is surrounded by a proprietary silk based material with close to zero dielectric absorption. A new approach of using a specialized form of virgin cotton/ultra fine nylon and maple wood as external materials is also a major factor in keeping the signal resistance extremely low. With these parameters in place, the signal translated to each driver in the HD800 headphones is translated to a much higher level of overall musicality and this is something no other headphone cable in the world can deliver.
:')
10-ft (3.05 m) Length with male xlr connectors

$1400.00
:')

Vind em er wel cool uitzien trouwens
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/wp-content/uploads/2009/01/hd800small.jpg
Maar 1400 ballen is natuurlijk te goed betaald, als je eerlijk gaat kijken wat het ding gekost heeft om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mwah. Vind 't een beetje goedkoop eruitzien eigenlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
Voor dat geld zou ik een mooie Stax op mijn hoofd zetten.

http://audioaffair.co.uk/...ct=viewProd&productId=582

Free delivery. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Saab op 11-01-2009 20:37 ]

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik zag 'm gisteren toevallig voor het eerst op de site van Headroom. De eerste gedachte was "hebbuh!" maar dat werd een stuk minder toen ik de prijs zag. Ik zie mezelf nog geen hoofdtelefoon in die prijsklasse kopen, voor mij ligt de limiet wel bij pakweg € 300-400 (zeg maar HD650 en K701 categorie). Het moet namelijk wel een beetje leuk blijven.
Bijkomend probleem is ook dat je bij zo'n toestel ook een high-end hoofdtelefoonversterker met een vergelijkbaar prijskaartje nodig zult hebben. Dus voor je het weet heb je € 2500 of meer uitgegeven.

Misschien kom als ik alsnog in de verleiding als de Europese prijs wat gunstiger uitvalt. Sennheiser was altijd al flink prijzig in de VS dus misschien is ie hier een stuk goedkoper.
Als de prijzen op Headroom een indicatie zijn dan moet een Europese straatprijs van minder dan € 1000 haalbaar zijn, als ie eenmaal een paar maanden uit is. Voor dat geld is ie trouwens nog steeds te duur voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Goedkoop hok qua uitstraling.
Gamende gabbers willen dat ding nog niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:24

mr.paaJ

generatie cmd+z

AtomicShockwave schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:33:
Maar 1400 ballen is natuurlijk te goed betaald, als je eerlijk gaat kijken wat het ding gekost heeft om te maken.
materiaal zal best meevallen ja, maar dan heb je nog de jarenlange ontwerpfase, handmatige productie in Duitsland en dat is toch ook niet gratis... en dan heb je ook nog eens een top product (ok reviews wachten we nog even af). kijk wat een top of the line Grado/Denon/Stax kost, ook niet mis.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

De HD650 was ook duur om te ontwerpen en productie is mischien ook handmatig (ik weet het niet hoor)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortio
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Eerst maar eens afwachten of hij het niveau van een HE60 Baby Orpheus haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Heb me bedacht.Ik ga voor een Sony:
http://apuresound.com/images/cables/forsale/old/r10
$4000 slechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die bestaat al jaren. Zoek ook eens op 'Sennheiser Orpheus'.

[ Voor 48% gewijzigd door CyBeR op 14-01-2009 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:08
Hé, toevallig. Ik zag vanochtend ook die thread op head-fi en had precies dezelfde reactie als bijna iedereen: Die wil ik hebben voor max $600-700. Maar niet voor $1400 (ook al is het waard).

Wel mooi dat sennheiser met iets heel nieuws is gekomen. Ik ben ook heel benieuwd naar de reviews die er ongetwijfeld gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Hij zal ongetwijfeld goed klinken, maar de looks vind ik niet passen bij een koptelefoon van €1400.
Dan ziet de Denon AH-D7000 er een stuk degelijker en mooier uit voor €400 minder en die schijnt ook eerrrug lekker te klinken.

http://www.denon.de/site/...b=2&action=detail&Pid=396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja ik vind de 650 smaakvol (en zelfs dat sony ding....), maar de 800.
Damn, wie heeft die alien doodgereden en er een kabeltje aangemaakt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Volgens mij is het typisch zo'n device wat je in het echt moet zien om de kwaliteit te zien.

Dat verwacht ik iig, op de foto's ziet er idd wat plasticky uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Bijna een half jaar verder en nog steeds niet in de winkels...

Wel geinig,het HD800 topic op Head-fi.org heeft inmiddels bijna een half miljoen bezoekers getrokken met meer dan 5000 reacties.
Waar gaat dat dan over? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Over een lelijk stuk plastic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Bluto schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 21:45:
Bijna een half jaar verder en nog steeds niet in de winkels...
Ik weet niet of ze hem werkelijk kunnen leveren maar bij Stassen staat ie op de site voor € 895. Op hobo.nl voor € 999. Ik zou verwachten dat ie dan ook echt leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
downtime schreef op zondag 24 mei 2009 @ 00:05:
[...]

Ik weet niet of ze hem werkelijk kunnen leveren maar bij Stassen staat ie op de site voor € 895. Op hobo.nl voor € 999. Ik zou verwachten dat ie dan ook echt leverbaar is.
Inderdaad,hij staat bij Stassen te koop ja.
895 euries...Hmmm,vakantiegeld komt eraan.Erg verleidelijk allemaal. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

downtime schreef op zondag 24 mei 2009 @ 00:05:
[...]

Als Stassen hem voor €895 heeft, dan is het na wat wachten, ook mogelijk om dat ding in Duitsland te halen voor minder. Dan kom je in de buurt van de €750 uit en dan wordt het langzaam maar zeker behapbaar.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik kan de aanschaf van een headphone van 900 euro voor mezelf ook niet echt verantwoorden hoor.
Vandaar dat ik besloten heb om te gaan voor een HD650 + Ray Samuels Audio Predator + Handcrafted Professional Series cable door Rick Warren van Fidelity Audio. :)
Heb er lang over gedaan om tot deze combo te komen, maar ben al wel bekend met de weergave van de producten op zich en bied het mij alles wat ik zoek.
(Een koptelefoon van 900 euro is dus leuk, maar als je het goed wil doen komt daar ook nog eens een kabel + versterker van bijna ditto bedrag nog eens bij).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Speciale kabels :') Grootste audio-leugen ter wereld. Na de CD-demagnetiseerder dan wel.

We herinneren ons denk ik allemaal de $500 denon ethernetkabel wel...

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 25-05-2009 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 15:09

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Tevreden gebruiker van de HD600 en HD650.
HD800 is in bestelling.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer

Killer

Hatseflats!

Ra_gdd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 05:33:
Tevreden gebruiker van de HD600 en HD650.
HD800 is in bestelling.
3 hoofdtelefoons op je kop, dat lijkt mij een beetje overdone :+
Da_maniaC schreef op maandag 25 mei 2009 @ 03:30:
Ik kan de aanschaf van een headphone van 900 euro voor mezelf ook niet echt verantwoorden hoor.
Vandaar dat ik besloten heb om te gaan voor een HD650 + Ray Samuels Audio Predator + Handcrafted Professional Series cable door Rick Warren van Fidelity Audio. :)
Heb er lang over gedaan om tot deze combo te komen, maar ben al wel bekend met de weergave van de producten op zich en bied het mij alles wat ik zoek.
(Een koptelefoon van 900 euro is dus leuk, maar als je het goed wil doen komt daar ook nog eens een kabel + versterker van bijna ditto bedrag nog eens bij).
Nu weet ik niet wat je voor die combi betaald. Maar als je de kabel achterwege laat en dat geld legt bij de HD800, haal je volgens mij veel meer qua geluidskwaliteit.

[ Voor 64% gewijzigd door Killer op 25-05-2009 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

CyBeR schreef op maandag 25 mei 2009 @ 04:23:
Speciale kabels :') Grootste audio-leugen ter wereld. Na de CD-demagnetiseerder dan wel.

We herinneren ons denk ik allemaal de $500 denon ethernetkabel wel...
Dus dan hang jij maar lekker 0,35mm² kabel van de Gamma aan je speakers. :)
Zolang ze niet digitaal zijn, wil ik ze schielded hebben en nog wat dikker ook.
Killer schreef op maandag 25 mei 2009 @ 08:45:
[...]

Nu weet ik niet wat je voor die combi betaald. Maar als je de kabel achterwege laat en dat geld legt bij de HD800, haal je volgens mij veel meer qua geluidskwaliteit.
Ik krijg kabels voor een zeer gunstige prijs, dus dan blijft er nog een dikke 450 euro over om bij te leggen enkel voor de HD800? Nee dank je. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Da_maniaC op 25-05-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Da_maniaC schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:09:
[...]

Dus dan hang jij maar lekker 0,35mm² kabel van de Gamma aan je speakers. :)
Zolang ze niet digitaal zijn, wil ik ze schielded hebben en nog wat dikker ook.
Lekker gechargeerd. Digitale kabels, wat zijn dat? :+

Nofi, maar bij farnell vind ik prima koperdraad (shielded) voor een nette prijs. En dat is < 10E per meter.
Ik krijg kabels voor een zeer gunstige prijs, dus dan blijft er nog een dikke 450 euro over om bij te leggen enkel voor de HD800? Nee dank je. :)
Wat is een nette prijs?

Wat wel op valt te merken: de connectortjes voor de hd650 kun je niet los kopen .Betaal je waarschijnlijk ook enorm dik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Boudewijn schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:15:
[...]

Lekker gechargeerd. Digitale kabels, wat zijn dat? :+

Nofi, maar bij farnell vind ik prima koperdraad (shielded) voor een nette prijs. En dat is < 10E per meter.
Oh jeej, mijn zin is een beetje krom wat erg.
Zal ik dan zelf maar zeggen dat ik het signaal bedoelde...
Boudewijn schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:15:
[...]

Wat is een nette prijs?

Wat wel op valt te merken: de connectortjes voor de hd650 kun je niet los kopen .Betaal je waarschijnlijk ook enorm dik voor.
99 eu. hand crafted incl shipping (US)
Met losse connectoren voor de hd650 die doorgaans makkelijk te verkrijgen zijn. (zoals vrijwel alle andere hd650 componenten).
Echter gaat het hier nog om de versie van Cardas samen met de connector aan de andere kant van de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer

Killer

Hatseflats!

Da_maniaC schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:58:
[...]

Oh jeej, mijn zin is een beetje krom wat erg.
Zal ik dan zelf maar zeggen dat ik het signaal bedoelde...

[...]

99 eu. hand crafted incl shipping (US)
Met losse connectoren voor de hd650 die doorgaans makkelijk te verkrijgen zijn. (zoals vrijwel alle andere hd650 componenten).
Echter gaat het hier nog om de versie van Cardas samen met de connector aan de andere kant van de kabel.
Pvieeuuww 100 euro voor een kabeltje op je koptelefoon van pak hem beet €250,- :? Is dat niet een beetje met een kanon op een mug schieten? Krijg je daar echt zoveel verbetering voor terug vraag ik mij af? En dat terwijl de originele kabel maar €20 kost.

Ieder zijn ding, maar ik zou nog €150 sparen en een 2de HD650 aanschaffen. Een voor achter de PC en een voor op de stereo.. Maar goed, ieder zijn ding.

[ Voor 3% gewijzigd door Killer op 28-05-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Killer schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:55:
[...]

Pvieeuuww 100 euro voor een kabeltje op je koptelefoon van pak hem beet €250,- :? Is dat niet een beetje met een kanon op een mug schieten? Krijg je daar echt zoveel verbetering voor terug vraag ik mij af? En dat terwijl de originele kabel maar €20 kost.

Ieder zijn ding, maar ik zou nog €150 sparen en een 2de HD650 aanschaffen. Een voor achter de PC en een voor op de stereo.. Maar goed, ieder zijn ding.
Meer in de richting van, ieder zijn situatie. ;)
En ja, in tegenstelling tot wat veel mensen denken is de bekabeling een van de laatste kritiekpuntjes op de HD650. (Lees de reviews op Head-fi.org maar eens).
Ik heb al een 2de koptelefoon (Allen&Heath XD53) welke erg strak is in de weergave maar niet subliem. (Ook bied hij minder langdurig luistercomfort dan de HD650, maar het is nog steeds een erg goede koptelefoon).
Een 2de HD650 zie ik dus echt niet zitten, maar ik wil wel graag het maximale halen uit de enkele die ik heb.
Aangezien de HD800 zo duur is dat ik hem toch nooit ga kopen en weet dat ik de HD650 toch nog een flink aantal jaar ga gebruiken, zorg ik liever dat ik daar meer uit haal.
Hetzelfde geld voor het feit dat ik overdag luister op een setje Dynaudio BM12A monitoren. De HD650 word dus alleen in de erg late en vroege uurtjes gebruikt. (Of wanneer ik gewoon in complete stilte wil luisteren/relaxen). ;)

100 euro voor een erg goede kabel is trouwens zo gek nog niet. Er zijn bedrijven welke 800 dollar vragen voor een kabel met zo goed als dezelfde eigenschappen. (En dus de exclusiviteit proberen uit te buiten).

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 28-05-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 17:35

GaMeOvEr

Is een hork.

Dat bekabelingsgeneuzel hebben we al een ander topic voor. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer

Killer

Hatseflats!

GaMeOvEr schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:40:
Dat bekabelingsgeneuzel hebben we al een ander topic voor. ;)
Dat weet ik. Ik geloof er zelf ook geen snars van. Alleen was ik benieuwd naar de ervaringen van een gebruiker. Maar de discussie of het al dan niet iets brengt laat ik hier graag achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2010
Heerlijk oud topic maar toch ook wel weer relevant. Ik heb altijd upgraditis gehad met koptelefoons en oordopjes, omdat ze zo portable zijn wil je er eigenlijk niet veel aan uitgeven (risico voor schade etc) maar het is onmogelijk om de goede prijs/geluidskwaliteitverhouding van een koptelefoon te negeren, vergeleken met die van een audioset.

Om maar te zwijgen van het feit dat ik nu hier op het werk in mijn cube het mooiste geluid op m'n kop heb in de wijde omtrek. Over de jaren heb ik dus uiteindelijk heel wat verschillende koptelefoons en dopjes gehad, mijn Shure E3 zijn nog erg fijn in het vliegtuig en de trein.

Mijn HD580 (bijna identiek aan de 600/650 maar met een plastic grille) had destijds (> 8 jaar terug...) de beste prijs/prestatieverhouding voor mijn smaak. Nu las ik een paar maanden terug over de HD800 en dacht dat het misschien tijd werd dit oude beestje met pensioen te sturen, tot ik een kleine tweak vond om nog wat meer uit je oude cans te halen. Ik heb de foto's van het resultaat hier staan: http://www.flickr.com/photos/9625054@N02/3199834804/
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3469/3199834804_4f1d8a6404.jpg

http://www.flickr.com/pho...198988057/in/photostream/
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3316/3198988057_141fd1c595.jpg

Googlen moet wel lukken lijkt me, maar het komt erop neer dat achter de grille al het foam kan worden weggehaald (maar ik laat de filters op de magneten zitten om de spreekspoelen tegen stof te beschermen). Het maakt een behoorlijk groot verschil, ook het weglaten van de grilles helpt. Om een idee te krijgen van de voor/na mod vergelijking kun je je handen op de spelende oordoppen houden terwijl je ze op hebt, er is een redelijk verschil in het 'neuzige' midden, ~2kHz. Weghalen van het foam aan de binnenkant komt de helderheid ten goede.

Mijn punt was eigenlijk: Sennheisers HD >= 580 hebben behoorlijk wat in hun mars, en zelfs de oude beestjes kunnen behoorlijk meekomen. Mijn kopfhörer is gebouwd als een tank, zoals je kunt zien op de foto's, en ik heb er alle vertrouwen in dat dit nieuwe high-end product nog een stuk beter gebouwd is. Dat is mij behoorlijk wat waard, ik sleep mijn oude beestje overal naartoe en ik zou er ook niet voor terugdeinzen een HD800 mee te nemen naar het werk of waar dan ook. Gemeten in prijs per uren plezier zou dit makkelijk te verantwoorden zijn, vergeleken met bijvoorbeeld een dure vakantie.

[ Voor 3% gewijzigd door The Merovingian op 18-09-2009 20:59 ]

Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Uuuh,na meer dan 3 jaar wachten,heb ik er toch eentje gescoord voor een mooie prijs. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:24

mr.paaJ

generatie cmd+z

Gefeliciteerd. Superding :)

Ik wil hem ook nog wel hebben denk ik, maar dat zie ik zo snel niet gebeuren.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hoe heb je hem gescoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Heb hem 2ehands (1 maand oud!) overgenomen van iemand.
Op ebay.de staan er ook regelmatig aangeboden,maar ze blijven stevig aan de prijs.
Geluid is echter subliem,echt een stap hoger dan de HD650.
Die is dan ook verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hopelijk kan je er lang van genieten, ik heb jaren dure Sennheisers gehad maar dankzij hun gammele kwaliteit en slechte garantie ben ik gelukkig bij Beyerdynamic terechtgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is sinds kort ook een tussenmodel, de HD700.
Toch iets vriendelijker geprijsd dan de HD800, maar blijft wel een flinke duit.
Ben toch eens benieuwd wat die voor nieuws moet brengen in vergelijking met de HD650 ..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Bierkameel schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:00:
Hopelijk kan je er lang van genieten, ik heb jaren dure Sennheisers gehad maar dankzij hun gammele kwaliteit en slechte garantie ben ik gelukkig bij Beyerdynamic terechtgekomen :P
Heb zo'n 6 jaar een HD650 gehad,en als nieuw verkocht zonder lakbeschadigingen .En heb hem echt veel gebruikt.
Je moet er ook niet mee gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bluto schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:08:
[...]

Heb zo'n 6 jaar een HD650 gehad,en als nieuw verkocht zonder lakbeschadigingen .En heb hem echt veel gebruikt.
Je moet er ook niet mee gooien
Ja, maar dat kan met een beyerdynamic dus wel he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bluto schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:35:
Heb hem 2ehands (1 maand oud!) overgenomen van iemand.
Op ebay.de staan er ook regelmatig aangeboden,maar ze blijven stevig aan de prijs.
Geluid is echter subliem,echt een stap hoger dan de HD650.
Die is dan ook verkocht.
Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Gooien? Alleen op je hoofd zetten is al teveel. Pics
Volgens mij was de 650 een van de weinige modellen waar ze wel fatsoenlijk plastic voor gebruikt hebben.

Maargoed ik wil geen hele rant starten richting Sennheiser :)

[ Voor 61% gewijzigd door Bierkameel op 12-06-2012 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Nee dank , ben in het bezig van een HDR180 en die gaat niet eerder het huis uit voordat ie hèlemaal op is , of ik dood ben. wàt een geweldig apparaat.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 23:32
Tot een paar weken terug zag ik de HD800 staan voor 995 euro en nu dus 1195 euro. Een flinke prijssprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 23:32
En nu kost deze hoofdtelefoon 1299 euro. :F
Pagina: 1