[iPhone 3G] Hotmail POP3, blijft mail op de server staan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Hello,

Volgens iphoneclub.nl heeft Microsoft sinds een paar dagen op alle accounts POP3 geactiveerd.. Je kunt nu dus probleemloos je mail ophalen zonder wazige programma's te hoeven installeren.
Mijn vraag is alleen, als je Hotmail via POP3 instelt op je iPhone, haalt je telefoon dan niet je inbox leeg? Ik zou het zeer fijn vinden als alle mail gewoon online blijft staan voor het geval ik gewoon wil inloggen via de "good old" hotmail.com website...
Iemand? :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het blijft gewoon staan.

Sterker nog, als je via je computer je inbox bekijkt staan ze nog als ongelezen al heb je ze geopend in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:44:

Sterker nog, als je via je computer je inbox bekijkt staan ze nog als ongelezen al heb je ze geopend in je telefoon.
Cool :) dat is wel zo handig, stel dat al je email naar je iPhone gaat en je die vervolgens kwijtraakt.. Dan is het handig als je mail nog ergens staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:44:

Ik heb het net ingesteld, alles staat inderdaad nog online, alleen wel 200 ongelezen items in mn iPhone.. op zich niet zo erg.. Weet je toevallig wat er gebeurd als ik nu die 200 berichten uit mn iPhone weggooi? Ik neem aan dat alles dan nog steeds online blijft staan? Vervolgens komen dan alleen de nieuwe berichten binnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, ik had het ook inderdaad. Even in de mail instellingen zetten dat je 200 recente mailtjes wilt zien.
Dan naar je inbox gaan, je telefoon de bende even laten laden. Dan weer terug zetten op 25 of, 50 recente mailtjes. Thans, zo heb ik het en nu geeft 'ie niet meer aan dat ik ze moet lezen. Ik heb ook de 1e 50 heel snel geopend op m'n telefoon zodat ik in iedergeval niet te zien kreeg dat ik nog 25 ongelezen mailtjes heb.
Ik heb 'm namelijk op 25 recente mails staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Je kan toch zelf instellen bij Instellingen -> mail, contacten, agenda -> je hotmailadres -> geadvanceerd -> verwijderde berichten,. Of zit ik helemaal verkeerd te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 01:49:
Geen idee, ik had het ook inderdaad. Even in de mail instellingen zetten dat je 200 recente mailtjes wilt zien.
Dan naar je inbox gaan, je telefoon de bende even laten laden. Dan weer terug zetten op 25 of, 50 recente mailtjes. Thans, zo heb ik het en nu geeft 'ie niet meer aan dat ik ze moet lezen. Ik heb ook de 1e 50 heel snel geopend op m'n telefoon zodat ik in iedergeval niet te zien kreeg dat ik nog 25 ongelezen mailtjes heb.
Ik heb 'm namelijk op 25 recente mails staan.
Zo heb ik het nu ook staan, eerst op 50 gezet, vervolgens alles ongelezen gemaakt. Daarna de instellingen weer teruggezet op 25.. Vervolgens krijg je alleen "ongelezen" nieuwe mails binnen die echt nieuw zijn. Die kun je vervolgens lezen/beantwoorden en dan verwijderen. Vervolgens moet je alleen via de Hotmail website ook nog even deze berichten verwijderen, maar hier kan ik wel aan wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
brambest schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:07:
Je kan toch zelf instellen bij Instellingen -> mail, contacten, agenda -> je hotmailadres -> geadvanceerd -> verwijderde berichten,. Of zit ik helemaal verkeerd te denken?
Hier kan je inderdaad e.e.a instellen, ik zie ook dat je kan instellen dat ie mails wel of niet moet verwijderen van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het makkelijk in kunnen stellen. alleen Push email schijnt nog niet te werken.
Pagina: 1