Ik heb nu al een aantal weken een nieuwe harmony van logitech en het is een geweldig apparaat.
Ik zoek alleen nog een manier om media op XP PRO te kunnen besturen.
Ik heb gezocht maar posts zijn oud of software en links werken niet meer, mijn idee was een ir afstandbediening kopen en dan de ir comando's leren.
Maar ik kan nergens een geschikte afstandbediening, alles is MCE.
Ik hoopte eigenlijk een stukje software te vinden die inkomende commando's aan media functies kan koppelen of iets dergelijks.
Ik wou naast play pause stop en volume toetsen ook toetsen kunnen instellen vor bepaalde functies op me pc, maar dat kan ik later altijd zelf nog knutselen eerst de gewone media toetsen.
Maar het moet uiteindelijk compatible zijn met me harmony.
Wat zijn de mogelijkheden? ideeën?
Ik zoek alleen nog een manier om media op XP PRO te kunnen besturen.
Ik heb gezocht maar posts zijn oud of software en links werken niet meer, mijn idee was een ir afstandbediening kopen en dan de ir comando's leren.
Maar ik kan nergens een geschikte afstandbediening, alles is MCE.
Ik hoopte eigenlijk een stukje software te vinden die inkomende commando's aan media functies kan koppelen of iets dergelijks.
Ik wou naast play pause stop en volume toetsen ook toetsen kunnen instellen vor bepaalde functies op me pc, maar dat kan ik later altijd zelf nog knutselen eerst de gewone media toetsen.
Maar het moet uiteindelijk compatible zijn met me harmony.
Wat zijn de mogelijkheden? ideeën?