Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP Pro + Harmony 558

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een aantal weken een nieuwe harmony van logitech en het is een geweldig apparaat.
Ik zoek alleen nog een manier om media op XP PRO te kunnen besturen.

Ik heb gezocht maar posts zijn oud of software en links werken niet meer, mijn idee was een ir afstandbediening kopen en dan de ir comando's leren.
Maar ik kan nergens een geschikte afstandbediening, alles is MCE.

Ik hoopte eigenlijk een stukje software te vinden die inkomende commando's aan media functies kan koppelen of iets dergelijks.
Ik wou naast play pause stop en volume toetsen ook toetsen kunnen instellen vor bepaalde functies op me pc, maar dat kan ik later altijd zelf nog knutselen eerst de gewone media toetsen.
Maar het moet uiteindelijk compatible zijn met me harmony.

Wat zijn de mogelijkheden? ideeën?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

google op "ir receiver remote control pc" levert als eerste link:

http://www.home-electro.com/tira2.php

een apparaat dat door 90% van de afstandsbedienen kan worden bedient.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch moeilijk verkrijgbaar, en de software zoals girder is erg heavyweight.
Het is een oplossing, ik zoek dan toch iet meer "consumer"

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Tja, dan zoek je de volgende link uit net zolang tot je iets vind dat wel 'bevalt'.

Eigenlijk is Windows MCE bedoeld voor wat jij wilt.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Maar de oplossingen die ik tot nu toe heb gevonden voldoen niet, en had gewhoopt dat iemand iets is tegengekomen wat ik nog niet heb kunnen vinden.

Aan windows media center heb ik verder niks, en hoop dat er mogelijkheden zijn in XP Pro

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aangezien je vraag hier niet gaat over je hardware an sich, maar voor een stukje software die iets doet, verplaats ik dit van Overige Hardware naar Client Software Algemeen

Move OH -> CSA

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Ehm ok..

Blijkbaar moet ik iets gerichter gaan zoeken, en dus ook de volgende vraag.
Heeft iemand ooit driver, of op welke manier dan ook gevonden hoe je een MCE remote onder de gewone XP kan gebruiken?
Pagina: 1