Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

G15 doet raar

Pagina: 1
Acties:

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:33
Ik heb al sinds aanschaf een probleem met mijn G15, ik ben er vrij zeker van dat het aan mij ligt, maar heb geen idee wat de oplossing is.

Als ik de pc aanzet, geeft het toetsenbord gewoon de normale tekens weer als ik wat tik. Na verloop van tijd worden er tekens gewisseld, bijv het vraagteken verhuisd naar het liggende streepje naast de 0, het € teken wordt de ctrl e toets, ik kan geen trema's meer plaatsen etc. Het vreemde is dat dit alleen van toepassing is bij bepaalde internet fora. Als ik wat tik in mijn kladblok, is er niets aan de hand 8)7

Dit is echt heel irritant en ik heb geen idee wat er aan de hand is.

De taal staat ingesteld op NLD. Ook is het Engels (Verenigde Staten) actief. Wat doe ik fout?

P5K
E8400
3870 X2
4 GB 1066
Vista Premium SP 1

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je maakt geen gebruik van de sneltoets "control + shift" hoop ik?
En welke sites geven problemen? Zijn dat alleen buitenlandse foums of ook Nederlandse? Setpointdrivers al geinstalleerd?

Misschien dat als je iets meer informatie geeft, wij iets meer kunnen betekenen voor je :)

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 10-01-2009 23:53 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:36
Probeer eens Ctrl en Shift in te drukken.
Dit probleem heb ik ook wel eens gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Lejavh op 10-01-2009 23:54 ]

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:33
Ik maak bijna alleen maar gebruik van normale NL fora's voorzien van nieuwe phpBB software. Heb de nieuwste drivers van Logitech op de pc gezet. Dit probleem had ik ook al met XP en nu dus nog steeds met Vista.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Verwijder het profiel Engels > Verenigde Staten en Nederland > Nederlands. Klik op toepassen en je probleem is verholpen.

Je kunt ook van taal wisselen op ALT + Shift (of is het toch Control + Shift?).