[HP T5730]Thin Client reset settings steeds

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

• misterm90
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-01 14:31
hallo,
ik heb hier een HP thin client staan (Windows XP Embedded) en heb me bewonderd wat je er standalone allemaal al mee kan doen.
Nu ben ik achter hoe je van de standaard user naar Administrator gaat en heb allemaal instellingen gewijzigd ( naam en dat hij standaard Administrator inlogt met behulp van HP Logon Manager.
maar na een herstart logt hij gewoon weer in met user en is de computernaam niet veranderd.
ik heb dit ook al via een regedit geprobeerd maar ook dit gaf niet het gewenste effect.
weet iemand misschien waarom hij steeds deze instellingen weer terug zet en hoe je het uitzet ?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Beste x,

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

In ieder geval laat je niet blijken de helpdesk te hebben gebeld, op google te hebben gezocht of de handleiding er bij te pakken. Daarnaast is dit een software vraag en hoort deze dus niet in de CSL, maar in Windows Clients.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.