Toon posts:

[iPod touch 2G] wifi-connectie probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het openen van safari krijg ik de melding: "Safari could not open the page because the server stopped responding"

Er is connectie met wifi aangezien er een blauwe V verschijnt.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Ik heb het macadress van mijn touch al in de router gezet.
- Macfiltering aangevinkt, want het stond uit
- Paswoord van mijn wifi gehaad, want hij zei dat het paswoord niet deugde, maar het deugde wel..

Kunnen jullie mij helpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Welkom op GoT :w

Je mag kicken binnen 24 uur, niet 30 minuten :). Zie ook AMD Beleid. Kun je iets meer informatie geven? Zo wordt het lastig om je te helpen.

Wat voor router of accespoint heb je? Hoe is die ingesteld? DHCP aan? Ik neem aan dat je helemaal geen verbinding hebt met internet, niet alleen Safari zal het niet doen. Heb je ook nog PC's, Mac's of andere apparaten verbonden met dat draadloze netwerk? Werken die wel?

Het heeft weinig zin om macfiltering aan te zetten. Dat is een soort van extra beveiliging, om alleen maar bepaalde apparaten toe te laten op je draadloze netwerk. Om er achter te komen waarom er geen verbinding opgebouwd kan worden is het handig om eerst met zo weinig mogelijk beveiliging te beginnen (dat kun je dan later weer aanzetten).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."