Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

office 2003 en 2007 willen mail niet halen express wel?

Pagina: 1
Acties:

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 08:34

Ross

Live Life

Topicstarter
Bij mijn buurman is de pc vers geinstalleerd. Heeft xp.
Heeft outlook 2003 geinstalleerd. Email ophalen wilde niet lukken. Dus 2007 eroverheen. Zelfde probleem.
Instellingen kloppen. Geen foutmelding en ook als je verbinding test 2 groene vinkjes. Verzenden gaat wel.
in outlook express zelfde instellingen ingesteld. Wordt gelijk opgehaald.
In outlook account gewist en weer aangemaakt, ook niet gelukt.
ps: in outlook is wel de eerdere opgeslagen archief ingeladen.
wie heeft de oplossing?
poorten staan op 25 en 110.
ziggo
andere computer op zelfde netwerk heeft op outlook geen problemen.
routers gereset.
niks uitgemaakt.

ola

Verwijderd

Is de mail al ooit is opgehaald geweest? Gebruik je IMAP of POP3? Heb je al testmailtjes verstuurd naar je eigen mailadres?

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Los van het feit dat Outlook helemaal niet voor thuisgebruik bedoeld is (daar is de prijs ook naar), heb je het al eens met een derde applicatie geprobeerd zoals Thunderbird? Want misschien ligt het wel aan Outlook Express dat die het wél doet ;)

日本!🎌

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
_Thanatos_ schreef op zondag 11 januari 2009 @ 03:25:
Los van het feit dat Outlook helemaal niet voor thuisgebruik bedoeld is (daar is de prijs ook naar)
Dus daarom zou het niet werken?, Bullsh!t, ik denk dat giga veel mensen Outlook gewoon thuis gebruiken als e-mail programma.

Ik meen mij iets te herinnenren dat ik ooit het zelfde probleem had bij iemand en dat lag toen aan de archief map en/of zelfs de hele account dat die oorspronkelijk uit een oudere versie van Outlook "Express" kwam...
Dat gaf toen problemen omdat het ooit bij die persoon begonnen is bij Outlook Express 5 o.i.d. toen naar Outlook Express 6 toen naar Office XP en toen naar 2003 (misschien nog wel een eental stappen tussendoor).
Door deze vele import akties zou het kunnen dat het een beetje corrupt raakt allemaal.

Mijn oplossing was toen om de account opniew aan te maken en alleen de e-mail mappen, adresboek etc. los van elkaar opniew te importeren.

Staat Outlook wel aangevink als "default" e-mail programma?

[ Voor 6% gewijzigd door crack_en_hack op 11-01-2009 15:03 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Dus daarom zou het niet werken?, Bullsh!t, ik denk dat giga veel mensen Outlook gewoon thuis gebruiken als e-mail programma.
Dat zei ik niet. Het is puur een hint naar de TS om Outlook niet voor thuis te gebruiken, omdat het daar niet voor bedoeld is.

日本!🎌