Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds vanmorgen heeft mijn pc last van traagheid. Dit wil zeggen dat hij elke 10 seconden ongeveer 1 seconde vasthangt. Dat gebeurt op Youtube, bij Windows Media Player, als ik scroll op internet (Firefox), en zelfs wanneer ik dit bericht typ.

Het systeem:
- Intel E8400 stock voltage
- Asus P5Q
- 4 GB Ram
- Sapphire HD4870 1gb
*edit*: Windows Vista home premium 32bit

Alle drivers zijn up to date, ik heb veel dingen geprobeerd, zoals Sidebar uitschakelen, Avast, etc, Dit helpt allemaal niet. De CPU usage & temps zijn normaal. Ik heb gister virtual dj geïnstalleerd, maar na de uninstall bleef het probleem voorkomen.

Het systeem is nog geen maand oud, en op mijn oude pc werd er elke dag een herstelpunt gemaakt. Bij deze ben ik dat vergeten in te stellen, dus er is geen herstelpunt.

Iemand die mij kan helpen? Excuses als dit Topic verkeerd staat, want ik weet niet waar de aard van mij probleem ligt.

BVD

Guido

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Kijk eens in de Event Viewer (Computer Management in het Control Panel) of daar wellicht mededelingen staan. Verder raad ik je aan om een LiveCD oid te proberen om te kijken of je het dan ook hebt. Dan weet je of het een software- of hardwareprobleem is.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:32:
want ik weet niet waar de aard van mij probleem ligt.
Dan is het denk ik verstandig dat eerst uit te zoeken. Installeer je OS eens opnieuw of gebruik een ander OS. Heb je dan nog problemen dan kan het in de hardware liggen, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.

Dit topic gaat in elk geval op slot. Pak de FAQs en troubleshooter er eens bij en probeer te achterhalen waar het probleem ligt. Mocht je dan nog tegen problemen aanlopen dan kun je een topic openen in het juiste topic, maar geef dan wel precies aan wat je hebt geprobeerd, anders blijft het giswerk.

Dit topic is gesloten.