Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De vorige topic van de Nokia 8600 is zo enorm, en ik zie daar door de bomen het bos niet meer... Daarbij zit ik met een grote vraag dus probeer ik nu een nieuw topic te openen.

Sinds ruim een half jaar ben ik in het bezit van een Nokia Luna 8600. Prachtig toestel, niets op aan te merken. Nou komt het. Dit toestel heb ik inmiddels vijf maal opgestuurd voor reparatie. De speaker is volgens mij het probleem. Hij kraakt vreselijk en een telefoongesprek is er niet mee te voeren. De telefoon is in eerste instantie weer retour gekomen met het antwoord, klacht niet geconstateerd. Daarna een software update (2x). De laatste keer is het toestel omgeruild. Mooi zou je denken, dat is dan opgelost. Helaas kan ik hier niet van genieten. Ze hebben mij n.l. een tweedehands toestel verstrekt. Het is een toestel (dus van iemand anders geweest) met gebruikssporen. Zelf heb ik een spiksplinternieuw toestel iedere keer verstuurd en nu krijg ik dus iets terug waar weliswaar lichte krasjes op zitten en aan de onderkant is het al glad van gebruik. Nokia heb ik hierover gebeld en het antwoord is : dat is normaal, u hebt nu ook een nagenoeg nieuw toestel gekregen dus dat was acceptabel. Een nieuw toestel zou ik dan toch nooit krijgen. Nou dat was ook niet mijn boodschap. Maar ik wil gewoon mijn eigen (dat ze daar een nieuw moederbord / printplaat inzetten, prima!), maar geen telefoon van weet ik veel wie.

Uiteindelijk heb ik alles twee maal op papier gezet en nu wil Nokia dat ik het toestel nogmaals opstuur voor een quality check. Zelf kan ik alleen het 0900 nummer van Nokia achterhalen en het hoofdkantoor is voor mij onvindbaar. Het gaat van kwaad tot erger en ik zit eigenlijk niet meer te wachten op nogmaals opsturen. Want wat krijg ik dan weer terug...

Wie heeft hier ook ervaring mee en weet wat ik nu het beste kan doen?
Of heeft het adres / telnr van het hoofdkantoor

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Titel fix en topic move :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kan je mij even wat meer informatie geven.

IMEI nummer (eventueel via DM, als je het niet op het forum wil plaatsen)
RMA nummers?
Waar gekocht?
Wie gesproken bij Nokia en wat is je dossiernummer?
Waar ter reparatie ingeleverd?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"