Beste mensen, ik ben op zoek naar advies wat betreft de aanschaf van een nieuwe videokaart. Zelf weet ik niet veel van computers af maar ik speel wel graag games en ik merk dat spellen die nu uitkomen er gewoon niet mooi uitzien, en als ik de graphics hoger zet lopen ze weer niet lekker. Ik weet niet zeker of dit verbeterd kan worden met de koop van alleen een nieuwe videokaart, ik heb deze pc al een aantal jaar en misschien is een nieuwere processor of geheugen ook handig.
Momenteel heb ik:
Processor: AMD Athlon X2 Dual Core 3800+ 2.00 Ghz
Geheugen: 2 GB RAM
Videokaart: NVIDIA GeForce 7300 GT 256 MB
Heeft er iemand die hier verstand van heeft advies over wat ik het beste aan kan schaffen om mijn gamekwaliteit te verbeteren? Ik heb hiervoor in theorie 1000 euro te besteden maar het liefst doe ik het voor minder dan de helft van dat. Een videokaart of geheugen kan ik zelf installeren maar dat durf ik bij een processor niet aan. Ik vraag me ook af of als ik een nieuwe (betere/andere) videokaart koop, het zin heeft (of uberhaupt mogelijk is) om de huidige te laten zitten, en of dat verbetering op levert.
Momenteel heb ik:
Processor: AMD Athlon X2 Dual Core 3800+ 2.00 Ghz
Geheugen: 2 GB RAM
Videokaart: NVIDIA GeForce 7300 GT 256 MB
Heeft er iemand die hier verstand van heeft advies over wat ik het beste aan kan schaffen om mijn gamekwaliteit te verbeteren? Ik heb hiervoor in theorie 1000 euro te besteden maar het liefst doe ik het voor minder dan de helft van dat. Een videokaart of geheugen kan ik zelf installeren maar dat durf ik bij een processor niet aan. Ik vraag me ook af of als ik een nieuwe (betere/andere) videokaart koop, het zin heeft (of uberhaupt mogelijk is) om de huidige te laten zitten, en of dat verbetering op levert.