Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke mappen horen bij welke programma's? (In Mijn Documente

Pagina: 1
Acties:

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 07:29
Beste Windowskenners,

In de map Mijn Documenten heb ik talloze lege mappen staan. Hier zijn allemaal lege mappen bij. Die horen bij een programma. Hoe kan ik zien welke map bij welk programma hoort? En kan ik ook bij mijn documenten een map verwijderen, zonder dat dat gevolgen heeft voor andere gebruikers van de computer? Ik ben Admin.

MVG,

Frank

MVG, Frank

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
frankK800i schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:21:
Beste Windowskenners,

In de map Mijn Documenten heb ik talloze lege mappen staan. Hier zijn allemaal lege mappen bij. Die horen bij een programma. Hoe kan ik zien welke map bij welk programma hoort? En kan ik ook bij mijn documenten een map verwijderen, zonder dat dat gevolgen heeft voor andere gebruikers van de computer? Ik ben Admin.
Zoals 'Mijn documenten' al aangeeft heeft het alleen betrekking op de user waarvan ze zijn, dus weghalen zou geen effect op andere gebruikers hebben.

Of je kan kijken wat waarbij hoort, daar kan ik je niet verder mee helpen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Om te kijken welke map waar hoort kan je natuurlijk de mapnaam even door google heen halen. Denk dat je 99.9% zeker een antwoord vindt ;)

☻/
/▌
/ \

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 07:29
Bedankt voor beide reacties, hier kan ik wel wat mee. Achteraf gezien stom van mezelf want ik ben nou ook weer niet zo'n absolute leek dat ik dit zelf niet kon verzinnen. Anyway Bedankt!

MVG, Frank