Upgrade naar core i7..

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

• AsoT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-01 10:10
Ik ga upgraden naar core i7, ik heb een Thermaltake MaxOrb. Maar hoe krijg ik die passend op de core i7 ?

Verwijderd

AsoT schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:20:
Ik ga upgraden naar core i7, ik heb een Thermaltake MaxOrb. Maar hoe krijg ik die passend op de core i7 ?
wat een mooi topic en wat een krachtige titel :o Als het niet past dan past het niet en anders heb je nog altijd de boormachine.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:14
Er is genoeg te vinden over koelers die wel en niet passen op Core i7 processors.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 10-01-2009 17:34 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• AsoT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-01 10:10
Jumpman schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:33:
Er is genoeg te vinden over koelers die wel en niet passen op Core i7 processors.
nvm, sluit dit topic maar.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Je zal een koeler moeten hebben die past op een Core i7 processor. Ik heb zo snel even niet gekeken of deze koeler past op een Core i7, maar dit kan je vinden op de website van de fabrikant van de Orb koeler. Als hier staat dat het zou moeten passen dan hoef je niks passend te maken en past het gewoon, staat hier de core i7 niet bij, dan past het niet en zal het ook niet gaan passen ook, een nieuwe koeler kopen is dan ook het advies, succes!

Verder is het zo dat dit iets is wat je zelf had kunnen uitzoeken, en daarom ook niet op GoT past, daarom gaat dit topic dan ook op slot :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.