Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:28
Beste Tweakers,

De LG Renoir heeft een eigen besturingssysteem (volgens mij) en ingebouwde gps.
Maar ik kan nergens navigatiesoftware vinden die daar op zou kunnen draaien.

Iemand een idee?

• NEOeo
  • Laatst online: 19:28
Niemand?

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
die zou ik ook willen hebben de standaard van kpn is 3x niks

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De Renoir heeft geen besturingssyteem, waar navigatie op kan draaien, de enige mogelijkheid voor dit toestel is Java-based navigatie, zoals o.a. Nav4All.

Aangezien het een vrij nieuw model is, wordt het mogelijk nog niet ondersteund, maar gewoonlijk past Nav4All dit wel snel aan.

[ Voor 29% gewijzigd door Marly op 12-01-2009 02:20 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar deze zouden moeten werken:

http://www.amazegps.com/welcome.php

https://www.wisepilot.com...sp?action=71&unit=LGkc910

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• viggen60
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:22
Heeft iemand de LG Cookie. Heb die gekocht vriendin en werkt prima op één klein ding na. Om de 2 dagen zegt hij dat multi-tasking vol is. Als ik in de multi-tasking tap kijk staat er niets van in.
Héél raar

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:17
Even een schopje, ik wil een LG Renoir gaan bestellen (morgen dus), weet iemand inmiddels al iets over navigatie? Ik zag bij de specificaties staan dat er navigatie op zat en vroeg me meteen af of dat gratis was of dat je er weer extra voor moest betalen...

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:42
De LG Renoir heeft A-GPS. Dit betekend Assited GPS en is dus niet hetzelfde als volwaardige gps. Ik weet niet welke software ermee werkt (zit er niet standaard op) maar tomtom zal niet gaan werken.. Met Google maps kom je al een eind :)

Je zult het verder met Java Based software moeten gaan doen, aangezien het niet mogelijk is om dergelijke software als TomTom te installeren (geen WM etc)..

[ Voor 25% gewijzigd door Wackoz op 21-01-2009 13:41 ]

één is geen, twee is één

Verwijderd

Wackoz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:40:
De LG Renoir heeft A-GPS. Dit betekend Assited GPS en is dus niet hetzelfde als volwaardige gps.
Ik heb sinds vandaag ook een Renoir, maar hier kun je GPS soort kiezen. Je kunt kiezen uit: A-GPS of stand alone.
Wellicht dat het dan wel kan?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 26-01-2009 10:56 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

A-GPS is een toevoeging aan GPS.

GPS is een technologie die door middel van signalen van een satelliet zijn positie op de aarde kan berekenen. A-GPS is een toevoeging aan GPS, waardoor je door middel van GSM/UMTS zendmasten of WiFi sneller je positie kan berekenen.

Net zoals het verhaaltje met de vogel en de mus:

Een mus is altijd een vogel, maar een vogel is niet altijd een mus.

Een toestel met A-GPS heeft altijd GPS, maar een toestel met GPS heeft niet altijd A-GPS.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• krn176
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:41
Mijn vriendin heeft een LG Renoir gekocht en ben dit even voor haar aan het uitzoeken.
Ze heeft een LG Renoir zonder internetbundel.

Ik wil nu dus voor haar een navigatiesysteem installeren waarbij alles op de telefoon staat en hij dus voor het berekenen van een route niet 'online' hoeft te gaan.

Omdat ik niet goed kan achterhalen wat voor OS er op de LG KC 910 draait, iig geen Symbian en geen Windows Mobile en dus waarschijnlijk een eigen OS kom ik tot de conclusie dat ik navigatiesoftware nodig heb die gebaseerd is op JAVA.

Ik kwam hierbij uit op de programma's:
--We Travel
--Trekbuddy

Alleen is mij nog niet helemaal duidelijk wat nu precies het verschil is tussen deze twee applicaties?
Zijn er andere LG KC 910 bezitters die hier ervaring mee hebben?

Verder offtopic: het is jammer dat er blijkbaar heel weinig mensen zijn die een LG KC 910 renoir hebben gekocht en er nog geen sticky topic over is, zoals bij de Omnia. Er is echt heel weinig (ervaringen/tweaks/software/handleidingen) te vinden over LG Renoir (zoals bij veel telefoons wel het geval is in dit SUB-forum).

• Avalaxy
Dat laatste ben ik volledig met je eens. Ik zou ook graag een algemeen topic willen, er is bijna niks voor te vinden...

Wat betreft de GPS, er zit standaard google maps op, maar ik zag dat er ook iets van KPN OpWeg op stond, maar dat kost geld geloof ik.

@ krn176: waarom probeer je het niet gewoon uit? :)

• daaan_1992
  • Laatst online: 15-11 23:26
Ik zou ook wel een algemeen topic willen maar heb niet de skills om er een te maken.
Ik had gister renoir besteld en krijg vandaag dit binne:

Hi *******,

Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen we je om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

Erg jammer weer.. Iemand een idee hoelang dit kan gaan duren?

• Avalaxy
Dat was bij mij ook, ik had m'n telefoon 8 dagen binnen nadat ik hem besteld had.

• daaan_1992
  • Laatst online: 15-11 23:26
Oke, op de site stond al 2-5 dagen. Bedoelen ze met deze mail dan die vertraging van 2-5 dagen? of bedoelen ze er nog een vertraging bij..

• Avalaxy
Geen idee :) Toen ik bestelde (bij Hi) zag ik dat helemaal niet staan?

Let er wel op dat je je pinpas bij de hand houdt want je moet 0,01 cent pinnen. Daarnaast moet je pa/ma (iig degene onder wiens naam je hebt geregistreerd) aanwezig zijn + de ID-kaart uiteraard.

• DK1512
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
ik probeer dus de navigatie te downloaden van WeTravel.
Maar het wil me maar niet lukken...

iemand hiero ervaring mee??

[ Voor 15% gewijzigd door een moderator op 11-06-2009 11:59 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

• Happy2000
  • Niet online
Ik weet niet als je we-travel er al op hebt, maar op de site van we-travel sit een forum en daar staat in het nerderlands hoe je het moet installeren.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oude topics kicken met een offtopicvraag, en zonder enige vorm van eigen inzet stellen we niet op prijs.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.