Toon posts:

Upgrade: assrock 939 dual sata 2

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je aan de titel kunt zien wil ik mijn pc'tje gaan upgraden aangezien ik het strontvervelent vind dat de computer op mijn werk een stuk sneller is en me thuis dan erger aan mijn pc.

Huidige specs:
Assrock 939 dual sata 2
geforce 6200
1gb geheugen 2x 512mb
1x amd athlon 3500 venice
+ te veel herrie van de fans

Ik gebruik mijn pc NIET voor games, heb sinds ik een 360 heb jaartje of 2 geleden misschien 4 uur spelletjes op de pc gedaan....

In taakbeheer komt cpu met pieken zo af en toe op de 100 verder bijna constant 2-5% met pieken tot de 20 ongeveer.
En geheugen blijft stabiel op zo'n 900mb (ik draai xp)

Nu dacht ik er zelf aan om geheugen en cpu te vervangen en als ik het goed heb kan er in een assrock 939 ook dual core is er iemand die tips heeft voor het zoeken van cpu en dingen die ik nog moet weten? (ik wil zelf erin zetten) Voor geheugen hetzelfde iemand tips wil er liefst ongeveer 4 gig van maken.

is het uberhaupt verstandig om te upgraden of kan ik beter gewoon een nieuwe pc kopen?

Ik wil vast iedereen bedanken voor de reacties en ik zal jullie op de hoogte houden van mijn beslissingen en dergelijke.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst, welkom op GoT.
Neem PMG Beleid - welke moet ik kopen eens door. We verwachten dat een tweaker zelf zijn hardware uit kan zoeken, ook bij een upgrade. Dit topic gaat daarom ook dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 10-01-2009 13:41 ]

Dit topic is gesloten.