E5200 "Pentium Dualcore" in BBG januari 2009

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelke Spaak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 09:09
In de Best Buy Guide editie januari 2009 is een E5200 opgenomen in het basissysteem, en deze processor behoort tot de Intel Core 2 Duo familie. In de guide wordt echter op meerdere plekken gesproken van een Pentium Dualcore. Dat klopt dus niet :) .

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2009

Edit: excuus, die heet dus wel de Pentium Dualcore (volgens o.a. Wikipedia). In de pricewatch staat 'ie wel als Core 2 Duo, wat dus verkeerd is (pricewatch: Intel Core 2 Duo E5200).

[ Voor 23% gewijzigd door Eelke Spaak op 10-01-2009 11:29 ]

TheStreme - Share anything with anyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50

mphilipp

Romanes eunt domus

Als je op het linkje naar de review klikt, zul je zien dat het wel degelijk een andere familie is.
However, Pentium DC is still positioned as an intermediate solution between high-performance Core 2 Duo and low-cost Celeron processors. Therefore E5200 functionality is seriously limited compared with any contemporary Core 2 Duo from E7000 as well as E8000 series.
Ook Intel is het daarmee eens. Hoe je erop komt dat het een Core2Duo is, is mij een raadsel eerlijk gezegd. Zelfs op het plaatje bij de BBG zie je heel duidelijk Pentium Dual Core staan.

Case closed denk ik... ;)

ooops...you beat me to it...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit lijkt me dan een mooi topic om in Pricewatch te zetten :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Je kunt hem beter via de Pricewatch in het meldpunt zetten :) Dan wordt hij een stuk sneller opgepikt, daar staan alle meldingen bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Megaflix schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:38:
Je kunt hem beter via de Pricewatch in het meldpunt zetten :) Dan wordt hij een stuk sneller opgepikt, daar staan alle meldingen bij elkaar.
Inderdaad. En dat is dus te vinden via het groengekleurde linkje rechts van de prijslijst. Onder het kopje "Product I/O" zie je daar het linkje "Productinfo verbeteren".

Omdat het nu toch al gemeld is via dit topic heb ik het maar wel even gefixt. De productserie "Pentium Dual-Core" is toegevoegd aan het merk Intel en het betreffende product is aangepast.

Bedankt voor het melden, maar een volgende keer graag via het meldpunt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr