Toon posts:

Combo basis/multimedia systeem jan 2009

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenacht,

Ik heb zojuist een samenstelling gemaakt uit het basis- en het multimediasysteem van de best buy guide Januari 2009. Ik zie zelf niet in waarom ik iets fout zou hebben gedaan maar voor alle zekerheid wil ik hier VOOR het bestellen van de onderdelen een mening over vragen, het gaat om de volgende onderdelen. Ik ben vooral benieuwd wat jullie vinden van de keuze voor een HD 4830. Alvast bedankt!

Nils Kuijpers

Processor
Intel C2D E7300
€ 105,61

Moederbord
MSI P43 Neo - F
€ 66,28

Geheugen
Kingston 4GB (2 x 2) DDR 2
€ 31,92

Videokaart
Sapphire RADEON HD 4830
€ 100,45

Harde Schijf
Samsung Spinpoint F1 640 GB
€ 53,67

DVD Brander
Samsung SH-S223F (22x)
€ 17,08

Behuizing
Cooler Master Elite 334 Zwart
€ 32,73

Voeding

Corsair CX400W
€ 44,89

Monitor
Samsung Syncmaster 2043NW
€ 129,95

Verzendkosten
€12

Totaal
€ 594,58

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?
Na enige tijd te hebben doorgemodderd met een verschrikkelijke toename aan 'Wat moet ik kopen' topics, hebben we besloten het beleid omtrent deze topics te veranderen. Concreet is hierbij het grootste deel van de systeemvragen niet meer gewenst en zullen deze topics, ongeacht de onderbouwing en gestelde vragen op slot gaan.
Alle systeemvragen die betrekking hebben op de volgende categorieën zijn niet toegestaan in CSL:

* Het gamesysteem;
* Het basissysteem (standaard PC voor o.a. internetten, textverwerken);
* Het multimediasysteem;
* Een (3D) workstation;
* De desktop, thuis, werk of studenten laptop;
* Een reguliere server en/of thuisserver;
* Het upgraden van een systeem.
Als jij denkt dat je goed zit dan is het toch prima?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er ook meer om of deze onderdelen compatible zijn met elkaar, ik neem aan van wel maar weet het niet zeker. En het is voor mij toch een hele investering.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik zou de overstap maken naar de nieuwe AMD-processor:
pricewatch: AMD Athlon 64 X2 7750 Black Edition
pricewatch: Asus M3A78

Ik denk niet dat je de kans krijgt om hier netjes over te discussieren, dus anders moet je maar hier een draadje openen:

http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=32

(maar misschien dat ze t wel ff open houden: immers is een amd-systeem totaal niet bediscussieerd in een de huidige BBG-draadjes... dus daar kan jij geen info uit halen)
edit:
Bij ff bedoel ik dus een paar dagen ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Quacka op 10-01-2009 10:11 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Helaas, nee, die houden we ook niet even open.

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Het beleid gaat wel veranderen en staat zo ongeveer klaar. De laatste puntjes op de i, in dit geval de spellingscontrole, worden nog uitgevoerd en dan kan codename "CSL 2.5" online. Vanaf dan is er wel ruimte in de BBG's voor dergelijke vragen. Tot het nieuwe beleid online staat houden we het even bij de huidige helaas. Een tip, kijk eens op www.tomshardware.com/charts en hou daar de pw.tweakers.net bij om de beste prijs/prestatie verhouding te vinden.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.