Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb sinds een kort een laptop aanschaft (Toshiba Satellite L300 19F). Deze stond standaard geinstalleerd met Windows Vista maar ik heb hierop Windows XP geinstalleerd omdat hij zeer traag liep)
Ik heb dit gedaan met behulp van de drivers op de website van Toshiba.
Dit ging allemaal goed totdat Windows XP gaat opstarten, dit duurt enorm lang...
Het ergste van alles is dat als ik 2 simpele applicaties heb lopen het systeem enorm traag wordt.. tevens stijgt het cpu geheugen ook al gauw naar zon 60 % terwijl ik bij processen niks speciaal kan terugvinden...
Het geluid kraakt en happert ook enorm vooral wanneer je op internet gaat streamen. Ik heb al veel dingen geprobeerd maar heb tot nu toe nog geen oplossing.. hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

Specificaties:

Toshiba Satellite L300 19F
Intel Dual Core Processor T3200 2.0 ghz
3GB Intern Geheugen

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 19:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
haha kreeg steeds een error op de laptop dus heb m maar even test genoemt

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Net stond er ook alleen maar "test" in het bericht dus vandaar die reactie van Mischa_NL denk ik... Zie dat je het nu aangepast hebt...

Ontopic: Zijn alle drivers geinstalleerd, als je op een Vista laptop XP hebt geinstalleerd moet je wel zorgen dat je overal de juiste driver voor hebt en installeert.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zegt dat je al veel dingen hebt geprobeerd, maar zonder aan te geven wat wordt het voor ons ook lastig om je verder te helpen.
Dit topic gaat in elk geval dicht. Niet alleen vanwege de nietszeggende titel, maar ook wegens het gebrek aan inzet. Je vermeldt bijvoorbeeld niet eens of je deze problemen met Vista ook al had.
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door. Mocht het blijken dat het een hardware gerelateerd probleem is dan kun je in een van de harde waren fora een nieuw topic openen, mocht het software blijken te zijn dan kun je in een van de softe goederen fora terecht.

Dit topic is gesloten.